24 Şubat 2012 Cuma

Bakınırken...

Canım sıkılmıştı bende kitaplığımı düzeltiyim dedim . Genişletttim flan filan derken güzel bişeyler çıktı.
Kitaplarıma şöyle bi bakınca insan bi mutlu oluyo (en azından ben öyle oluyorum ) .

Kitaplar bizim arkadaşımız ve nasıl arkadaşlarımızı kırmamamya dikkat ediyorsak kitaplara da aynı özeni göstermemiz gerekir . Kitaplarım benim için huzur kaynağı .Ve bunu hiçbirşeye değişmem ...

Bir kaç fotoğraf çektim ama tabi yer olmadığı için bazı kitaplarımı kitaplığa koyamadım ama onlarada güzel bir yer ayırdım .

İşte kitaplığımdan birkaç fotoğraf :



Kitaplığımın sadece 2 rafı diğer 3 raf ders kitapları testlerle dolu.. :))


 1. Raf : Polisiye gerilim üzerine ama aralarda kaynamalarda varr :))

Yayınevlerine göre düzenledim ( istisnalar olabilir :D)


2. Raf : Vampir tarzda olanlar veya olağanüstü olaylar flan olanlar bölümü de diyebiliriz :)


Onlarda yayınevlerine göre dizili :)








Buda kitaplığımın üstü :)) Bacakları sallan bi palyaçom var çok severim kendisini :))

Sizinde kitaplığınız varsa fotoğrafları e-mail adresime gönderebilirsiniz . Bende onları burda yayınlarım güzel olur kitaplık sergisi gibi düşünürsek evet evet bekliyorum fotoğraflarıı.... :)




4 yorum:

  1. Anlaşılan sende benim gibi polisiye ve tıbbi gerilim manyağısın:).Üstelik benim kitaplığıma çok benziyor kitaplığın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya polisiye delisiyimdir :)) Ayrı bir yeri vardır bende polisiye kitaplarının :)

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL KİTAPSEVERLER BULUŞUYOR :)) BANA DA GEL BUYUR..

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller, kıyamam ben de hiç birine...

    YanıtlaSil