19 Şubat 2012 Pazar

The Help - Yardımcı


                                 






Bu akşam bu filmi izledim ve beni çok etkiledi . İnsanların ırk ayrımı yaptığı bir kasabada olan olayların en iyi bir şekilde anlatılmış bence. Başk karakterler  Emma StoneViola Davis ve Octavia Spencer olan bu filmede rollerini çok iyi bir şekilde gerçekleştirdiklerini düşünüyorum .








İnsanların sadece bu filmde değil aslında heryerde böyle  ayrımların yapıldığı bir dünyada yaşıyoruz malesef . Irk ayrımı sadece değil . İnsanların fakir veya zengin olmalarıyla ya da dış görünüşleriyle bir çok ayrım yapılıyor . Bu film insanları düşünmeye sevk ettiği kesin . Tabi anlayana ...


Ve filmde en dikkatimi çeken kısım ise beyaz bir kadının siyah bir kadına yardım ediş şekliydi .Kendini gazetede  bir yer edinmeye çalışan Skeeter , Aibileen' den yardım istemesiyle bir çok şey değişiyor hayatında . Biraz ağlayıp diğer yandan gülmek istediğiniz bir film ayıyorsanız bu tam size göre bir film derim . Ayrıca bu filmin kitabıda var . Aynı isimle olan kitap ilginizi çekerse Buradan bilgi edinebilirsiniz .





- Fragman -




1 yorum:

  1. İzlenecekler listesine aldım.Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil