17 Şubat 2012 Cuma

Kayıp Yüzyılın Prensesi - Kahraman TAZEOĞLU



"Kayıp Yüzyılın Prensesi " kitabımı dün bitirdim . Çok güzel yorumlanmıştı ve yazarın bu anlatımı beni çok etkiledi diyebilirim. Bu yazarın kitabını ilk defa okuyorum . Yeni tanıştığım  Kahraman Tazeoğlu kitabını çokk sevdim . Aşkın en saf hali diyebileceğimiz bir kitapla karşı karşıyaydım . Kitap aşk üzerine kurulu . Baştan aşk kitapları okumayı sevmediğimi söylemiştim arkadaşıma ama çok met edince dayanamayıp kitabı okumaya başladım . Ve beni benden aldı diyebilirim ...

...

Aşık olduğumda genelde duygularımı kelimelere dökemem ama bu kitap bana farklı bi açıdan bakmayı ve aşkın nasıl yorumlanabileceğini öğretti . Sonu beklediğim gibi değildi ama yinede etkilendiğim bir sonla bitirdi yazar . Arkadaşım Binnaz'a bana bu kitabı okumamı söylediği için teşekkür etmek istiyorum . Şimdi yine aynı yazarın kitabı olan " Susacak Var " kitabını okuyorum . Bitirdiğimde yorumumu burada bulabilirsiniz ... :))


2 yorum:

  1. açık konuşayım, defalarca elim gitti kitaba ama almak nasip olmadı , yorumdan sonra tekrar düşünmeye karar verdim teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence almalısın çok keyifle okudum bu kitabı :) fikrinin değiştiğine sevindim.

      Sil