19 Mart 2012 Pazartesi

Mart 26 ...ve getirecekleri...

Bu gün okula giderkenden bunu dile getirmiştim " Bu gün hava gerçekten çok güzel bahar geldi sanki " Ve evet sanırım bahar geldi tabi benim doğum günümde yaklaşıyor haliyle :)) Heyecanlanmıyor değilim ama kafam karışık biraz . Doğum günü hazırlıkları kafamda fır fır dönüyor ama hala bir karar verebilmiş değilim ve bu  beni üzüyor .

Nasıl desem benim doğum günüm ama yine ben düşünüyorum herkesi . Onların beni düşünmesi gerekmiyor mu?
Tamam hadi onu anladım diyelim peki ben neden bu kadar stresliyim yani mutlu olmam gerekmiyor mu ? Bu sorular beynimi yiyip bitiriyor . Nasıl çözüme kavuşturucağımı bilmiyorum . Ama bildiğim bişey varki mutlu olsamda olmasamda sırıtmaya devam edicem . Üzülmemem gerek...

2 yorum:

  1. tıpkı ben... her doğumgününü neşe yerine stresle geçiririm. acaba kimler hatırlayacak, biri sürpriz yapar mı? o günün özel olması gerekmez mi? vs...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen nasıl başa çıkıyosun peki ?

      Sil