1 Nisan 2012 Pazar

, ,

Pazar Yazısı #1

İyi pazarlar herkese :) Bu gün sabah gazetesi okurken yine güzel bir konu dikkatimi çekti . Bende hemen bloguma yazmak istedim .

Konu fotoğraf çekilirken nasıl doğru pozlar vermemiz ile ilgili. Hemen okumaya başladım .Ve iyi noktalara değindiklerini gördüm . Birkaç tane sizlerle paylaşıcam :

Bunlar benim seçtiklerim :

*** Poz vermeyin , poz veirseniz kötü çıkarsınız . Ya da en azından poz vermemiş gibi görünün . İşte öncelikli püf noktası bu !

Patti Wood , uzatarak söylenen ' i ' harfi , dudak kenarlarını yukarı kaldırdığı için çekim esnasında ,     ' Money ' kelimesinin söylenmesinin doğru tercih olacağını söylüyor . ' Money ' derken göz çevresinizde oluşan mimik çizgileri içten gelen bir gülümseme hissini verecektir. Yani ,333 demeye veda vakti . :)


* Fon rengine dikkat edin . Kıyafetinizle aynı tonlardaki ya da rengi boğacak mekanlardan uzak durun . 


Dilinizi dişlerinizin arkasında tutarak gülümserseniz , yüzünüz gergin görünmeyecektir.


Haberin hepsini görmek isterseniz işte burda :





2 yorum:

  1. Gözüm kapalı çıkıyordum bende hep fotolarda. Özellikle de gece çekimlerinde. Geçen akşam gene topluca fotoğraf çekilirken fotoğrafı çeken kişi bana tavsiyede bulundu. Tam fotoğraf çekerken (yani o uzun ışık yandığında) gözlerin kırp dedi. Ve gerçektende ondan aldığım tiyo sayesinde artık kapalı çıkmıyor gözlerim. Bu da benden ufak bir tavsiye olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir tavsiyeymiş arasıra benimde gözlerim kapalı çıkıyo . Foğoğraf çekilirken denicem söylediğini :)

      Sil