15 Nisan 2012 Pazar

Pazar Yazısı #3

Yine size gazetede ilgimi çeken yazıları paylaşıcam . Bu sefer bayağı ilginç konulara yer vermişler . Paylaşmamak olmazdı :)

Bakalım neler varmış :














 Buda  Pimp Your Door'lar  ( kapı gözü stickerları  ) çok tatlılar sizcede öyle değil mi ?






Bunun da başlığı dikkatimi çekti ilk sonra okuyunca sizde daha iyi anlıycaksınız :)


Garip bir karikatür sanırım " Big Fish " filminden bir karikatür bu ama olmayadabilir de  :)





Aşkın Renkleri 
Yeni kitap çıkmış ben pek aşk kitabı okumuyorum ama okuyanlar için güzel bir kitaba benziyor . Ayrıca 27 Nisan'da da sinemalarda olucakmış . Sinemasına gidebilirim ama :))

3 yorum:

  1. merhaba,
    hediye kitap çekilişi düzenliyoruz, katılmak ister misiniz?
    blogunuzu takibe aldık, sevgiler.
    http://www.kalemsuare.com/2012/04/hediye-kitap-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. o kulaklık muhteşem bir şey olacak gibi ama inanılmaz pahalı olucağından da adım gibi eminimm :( bu arada karikatür çok tatlıymış!

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sana katılıyorum kulaklık çok güzel ama pahalı olur büyük ihtimal . Ziyaret edicem mutlaka blogunu :)

      Sil