13 Mayıs 2012 Pazar

Alsam mı Almasam mı ?

Çok kararsız olduğumu daha önce söylemiş miydim ? Eğer söylemediysem şimdi söylüyorum ÇOK KARARSIZIM !!  Ve bu konuda çok sıkıntı çekiyorum açıkcası .
Bir mağazada cüzdan beğendim . Ama yinede şu " alsam mı almasam mı " çelişkisine girdim . Bende sizlere sormak istedim . Bakalım beğencekmisiniz . İşte o cüzdan :




                              Sağdaki cüzdanın dış görünümü soldaki cüzdanın içi  :))



Sizce bu cüzdanı alıyım mı ??? Lütfen fikrinizi söyleyinn :))

6 yorum:

  1. Benim gibi bir cüzdan çılgını bu güzel cüzdanı almanı söyler. Hangi mağaza olduğunu biliyorum geçen gün ben de gördüm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehehe :) zaten genelde herkesin uğradığı bi mağaza ama isim vermiyim dedim :) almayı düşünüyoorum ama :)

      Sil
  2. Sevimliymiş. Beğendiysen al tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendim ama anneyi ikna sorunları da var tabi :)

      Sil
  3. Al al al al al! :))
    Çünkü bayıldımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim :) Sanırım alıcam ama annemi ikna etmem lazım :)) bana şans dileyin !!

      Sil

Puanlama Sistemim

Puanlama Sistemim
Harika bir kitap ! Okumadıysan çok şey kaybedersin tatlım :))

Bir kaç eksiklikleri vardı . Fakat genel itibariyle güzeldi . Okusan pişman olmazsın !

Kitapta eksikliklerin olduğu , akıcılık arada sırada olan bir kitaptı . Bu kitabı okumak için fazla heveslenme bence ...

Okumasam da olurmuş hani...

Bu puanı vermemeyi umuyorum. Ama eğer verdiysem , bu puanı gördün mü kaç !