2 Mayıs 2012 Çarşamba

Sabah Kahvaltısı Yaptım ...Cidden !!

Evet dün 1 mayıstı ve tatildi . Bu gün ise bana yine tatil . Okulu birazcık kırmış olabilirim .Ama bir nedenim vardı tabiki de .
Aslında nedenimi açıklamak istemiyorum . Yani biraz özel . Ama şunu söyliyim rüya gördüğümde gerçekten çok etkilenen bir insanım . Ve okulu bu gün kırma sebebimde bu "rüya etkilenmesinden " kaynaklanıyor .

E doğal olarak okula gitmediğim için güzel bir kahvaltı yapma fırsatım da oldu . Genelde okula gitmeden önce sabah kahvaltısı yapılması gerekiyormuş ama ben yapamıyorum malesef. Yani midem sabah bişi istemiyor nedense. Böyle olunca tabi okulda tost , hamburger falan yemem gerekiyor. Aslında bazen annecim ekmek arası bişeyler koyuyor yanıma ama bu her zaman olmadığı için mecburen hazır alıyorum . Zararlı olduğunu söylememe gerek yok sanırım . Konu buralara gelirse iş uzar yani :) Başlıktan da anlaşıldığı üzere çok güzel bir kahvaltı ve bu kahvaltımı hafta içi yapmış olmam ayrı bir hazdı . Güzeldi . Çukalatalı ekmeğimi de yedim . Rahatım yani ...

Sabah okula  gitmeden önce kahvaltı yapanlara burdan sesleniyorum : YAPMAYIN .!!!! :)) Ne gerek var şimdi :P

3 yorum:

  1. Değil mi ya, ne gerek var? :) Zaten sabah sabah insanın hiç yiyesi olmuyor.

    YanıtlaSil
  2. merhabalarr:)
    ne hoşş bir sayfa bu böyle..
    çok farklı bir tınısı var yazılarınızın...
    seve seve izliyorum hemenn..
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette..
    kucak dolusu sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil