20 Mayıs 2012 Pazar

Yeni Düşünce Tarzları Hoşuma Gidiyor !!

Bu kitap evimdeki kütüphanede duruyordu . Ve okumak hiç aklıma gelmedi .Ama şimdi bu adama hayranım diyebilirim . İlgimi çekip okumaya başladığımda adamın gerçekten "dünyanın en akıllı insanı " olduğunu düşünmeye başladım !! VE bu konuda gerçekten ciddiyim .Size bir kaç örnek göstermek istiyorum kitaptan :














Bu sözle kitap başlıyor ve daha ilk okumada gerçekten etkileniyorsunuz !!




Bu konu gerçekten de iyi bir konuya değinmişler . Helede matematiği sevmeyenler için güzel bir haber diyebilirim ( ben matematiği çok seviyorum bu arada ♥ )




Diyecek söz yok bence ....

2 yorum:

  1. Erdal DEMİRKIRAN'ın kitaplarını çok seviyorum, okuduğum anda içinden bir çok notlar çıkartıyorum.
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil