26 Haziran 2012 Salı

,

Kitap Ayracı Koleksiyonum !!

Meraba arkadaşlar :)

En son kitap siparişi vermiştim kitaplarım geldi ve 3 kitaptan 1 tanesini bitirdim 2.sine başladım . Tess Gerritsen - Mefisto Kulübü :) Neyse tatilimde bol bol kitap okuyorum . Okullar tatile girdiğinden beri 3 kitap bitirdim . Biraz hızlı okuyorum ve bu yüzden annem ve babam beni protesto ediyorlar :) Napim ama bende bir başladı mı duramıyorum . Kitapkurtları iyi bilir benim neler çektiğimi . :)

Neyse konumuza dönersek . Herkesin bir koleksiyonu veya biriktirdiği bir eşya vardır mutlaka . Benimde kitap ayraçlarım var :) Kitap ayraçlarımı bir kutuda biriktiriyorum . Güzel ve hoşuma giden birsürü kitap ayracım var . Konularına göre ayırıyorum onları . Kitap okuyacağım zaman kitabın konusuna göre kitap ayracı seçiyorum . Ve işte kitap okumanın zevki başlıyor :)

Bana göre kitap ayraçları kitap okumak için en önemli şeyler . Onlar olmasa kitap okumak hep eksik geliyor bana .

Koleksiyon yapmaya ne zaman başladım ? Bu sorunun cevabını hatırlamasamda ortaokuldan beri biriktiriyorum desem 4 sene olmuş diyebilirim size . Ben lise 2 ye geçtim bu arada :)

Size kitapayraçlarımı göstermek istedim . İşte o Koleksiyon ...!!!!



Bu kutu benim kitap ayraçlarımı koyduğum yer .       



Kutunun içi :) Sıralı ayraçlarım :))









En sevdiğim ayraçlardan bi kaç tane işte...



Böyle güzel ayraçları kim sevmezz ...!! :))




Bu ise biraz farklı . Üzerinde kartpostal yazıyor biliyorum evet :)) Ama ben o kartpostalları da ayraç olarak kullanıyorum :)) Cnbc-e dergisi bu kartpotalları hediye etmişti . Bende kitap ayracı olarak kullandım :)






En sevdiğim dizi Doctor Who dan bir kartpostal yani artık kitap ayracı :)) ♥



Yine beğendiğim bir dizi olan Merlin ♥



Ve son olarak The Simpsonslar :)) Harika bir dizi daha... ♥


İşte benim kitap ayraçlarım bunlar . Sizinkileride görmeyi çok isterim . Benim e-mailime fotoğraflarını gönderirseniz seve seve burada yayınlarım :))

Şimdilik bu kadar . Herkese iyi kitap okumalarr....

2 yorum:

  1. bayıldım resmen koleksiyonuna, benim de bir sürü kitap ayracım var ama nedense böyle kutuda saklamak gelmedi aklıma hepsi kitaplarımın içindeler. sevdim bu fikri ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutu içinde daha rahat :) sende yapmalısın bence :)

      Sil