17 Haziran 2012 Pazar

, ,

Tatil mi Bu ??

Uzun bir ara verdim yazmaya  . Kendimce sebepler vardı . Ama çok fazla ayrı da kalamadım burdan açıkcası :) Buraya yazmak beni ayrı bir mutlu ediyor . Gerçekten ...

İşte şimdi başlıkta da anlaşılcağı üzere tatildeyiz ama nasıl tatil bu arkadaş ??? Ben evde sıkılmak için öf pöf etmek için tatile girmedim yani . Biraz atarlı gibi gözüküyorum şşuan ama napayım yanii :( Evde tıkılıp kaldım . Allahtan bilgisayar var . en azından oyalanıyorum . Böyle aktivite midir nedir o şeylere falan katılsam mı acaba diye düşünmedim değil . Ama bilmiyorum istemedim işte . İş falan olsa gidip çalışcam yani o kadar :) Şimdilik kitap okuyarak ( zaten en iyi arkadaşım kitaplar :D ) , müzik dinleyerek ve ders tekrarları yaparak geçiyor vaktim .

Sizin nasıl geçiyor tatil bakalım ?? Yorumlarınızı bekliyorum :)


Günün şarkısı :                                        Flo Rida - Whistle 


2 yorum: