26 Temmuz 2012 Perşembe

Bekleyen Kitaplarım

Bu gün bir baktım kapımda bir kargo duruyor . Hemen aldım tabi . Çünkü içinde ne olduğunu biliyordum tabikide :)) Açtım ve kitabımı görünce çok sevindim .

Biliyorsunuz ben Vikitap sitesine üyeyim ve orada takas yapma olanağınız da var . Bende Vikitap üyesi olan bir arkadaşımla takas yapmaya karar verdim . Ve sonunda kitabım elime ulaştı . Çoook mutluyum . Kitabın ismi Kemik Adamın Kızları .



Sonra kitabım geldiğinde baktım ki kitaplarım ya yarım kalmış yada okunmayı bekliyor . Bende napıyım derken hepsini bir araya getidim . Şimdi bir köşede beni bekliyorlar . Böylelikle hem dikkatimi çekiyolarlar hemde hatırlamış oluyorum :)


İşte böyle bir görüntü ortaya çıkıyor :)




Ve resimde göründüğü üzere ve eğer Vikitap profilimde de okuduğum olarak gözüken Kayıp Kahraman kitabımda içerisine sıkıştırdım :)

Otomatik Portakal kitap çekilişinden  geldi . Ama malesef yarım bıraktım . Zaten çok az okumuştum . Yeniden başlamak iyi olucak benim içnde . 

27 Kemik ise Kitaplaşma Etkinliğinden elime ulaştı . Aslında Mezarcı kitabıyla beraber elime ulaşmıştı . Mezarcıyı bitirdim ve yorumumu buradan bulabilirsiniz . 27 Kemikte hasta olmama denk gelmişti . Ondan sonrada yarım bıraktım bende . Ona da Kayıp Kahraman bittiğinde başlamayı düşünüyorum . 

Neyse işte benimde böyle bir kitap birikmesi olayım oldu . 
Şimdilik bu kadar :)
Hayırlı Ramazanlar Tekrardan ...




12 yorum:

  1. Ya Kayıp Kahraman'ı ben de okumak istiyorum çok!
    Percy Jackson kitaplarından biri sanırım, bir başka seri *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Percy Jackson kitaplarından . Aslında Aynı yazar ama bu seride baş kahraman Percy yerine Jason , Piper ve Leo var. Tavsiye edilir daha kitabı bitirmedim ama çok sürükleyici bir kitap :)

      Sil
    2. Ah, ben Percy serisini okumuştum. Enfesti *.* 5 kitaptan oluşuyordu sanırım. Heyecanlandım şimdi, canım da çekti.

      Sil
    3. Bende Percy serisinin ilk 2 kitabını okudum . Sonradan boşladım birden nedendir bilinmez ... Bekleyenlerin içinde o serinin 3 kitabı da var malesef :(

      Sil
  2. kitaplaşma etkinliğime beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten katılamk isterdim ama malesef daha yeni kitaplaşma etkinliğine katıldım . Belki başka bir etkinlikte inşallah :)

      Sil
  3. Otomatik Portakal'ı okuduğum için çok mutluyum. Yunan Mitolojisiyle yakından ilgileniyorum. Okumadığım kitap, izlemediğim film, araştırmadığım kaynak kalmamıştır. Kayıp Kahraman serisinin ikinci kitabı olan Neptün'ün Oğlu'nu da tavsiye ederim. Keyifle okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım . Bende bitirip hemen Neptün'ün Oğlu'na başlıycam :)

      Sil
  4. Sıcaklardan olsa gerek kitaplar ilerlemiyor bir türlü. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz ondan biraz ramazan gereği oruç tuttuğumuzdan dolayı diyelim ;)

      Sil
  5. kemik adam bende de var ve okunmayı bekliyor...

    YanıtlaSil