Beni İzleyenlere ...

16 Temmuz 2012 Pazartesi




Beni izleyenlere yada takip edenlere çook teşekkür etmek istedim . Çünkü şuan 100. takipçime ulaşmış bulunuyorum . Bu beni çook mutlu etti . Belki bu post biraz saçma olabilir ama benim için çok önemli . Yazdıklarınız okunması ve yorumlanması benim en büyük sevinç kaynaklarımdan biridir . Bu beni çok mutlu eder .

İlk postumu yazdığımda kararsızdım . Böyle bir blog gerçekten açmak istiyormuydum diye kendime sorular soruyordum . VE sonunda o anlık acemililikle - ve hala biraz öyle olsamda - yazdığım posta geri döndüğümde gerçekten kendimde büyük değişikliler gördüm . Yazılarımda , duygularımda , kişiliğimde ... Ve beni olgunlaştırması da ayrı bir güzellik kattı benim için . Bir kez daha kendime söylemek istiyorum . Blogu açtığım için hiçbir pişmanlık duymuyorum . Benim en güzel kendimi ifade etme şeklim belkide burası oldu :)

Hayatım biraz olsun burda renklendi ve güzelleşti . Kendimle gurur duyuyorum . Ve herkese bol bol okumalar deyip çekiliyorum :)

5 yorum :

  1. hayırlı olsun nice 100, 200 izleycilere :)

    YanıtlaSil
  2. daha nice 100lere ve de güzel postlara o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. Kitap blogları benim gözümde çok değerlidir.Daha çok 100 ler göreceksin arkadaşım,sevgiler:)

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs