28 Temmuz 2012 Cumartesi

Can Yayınları Beni Ele Geçirdi Sonunda :))

Can Yayınlarının yaptığı bu yaz kampanyasını her blogta duydum . Fakat ben hep uzaktan bakıp yazılanları okumakla kaldım . Hep bir alma isteği içimde biriktide birikti . Ve artık dayanamayıp D&R'ın kapısını çalmam gerek deyip daldım içeriye :))

Artık yeter dedim ve daha fazla kendimi tutamadım . Kendimi bu kampanyadan mahrum bırakamazdım ... O kampanya sanki benim için yapılmış gibi çocuklar gibi sevinçliyim hala :)

En sonunda Can Yayınlarının kitaplarında kendimi kaybettiğimi fark edip " Dur artık !! " diye - tabiki içimden - kendime bağırdım . Ve elimdekileri bıraka bıraka sadece ve malesef ki 2 kitap kaldı .


İşte bu 2 harika kitapları aldım :) ♥ 

Gölge Hırsızını gezdiğim bloglarda okuyan ve seven bayağı kişi gördüğüm için hemen seçiverdim . Alex'e gelince kitabın arka kapak yazısı dikkatimi çekti . Birazda gerilim olunca almamak ayıp olur deyip onuda aldım :) Birde diğer bloglarda adından oldukça söz edilen " Koku " kitabını almak istedim. Önceliğim onun içindi  fakat bulamadım :( 



Özellikle bir şeyi belirtmek istiyorum ki kampanya çok hoş ve harika fakat o kitapların üzerlerindeki 5TL etiketi benim acayip sinirimi bozdu !! Çıkarıyım derken yapışkanı kaldı . Ve iyice küplere bindim . Alex'tekini çıkarırken allahtan bir sorun yaşamadım ama Gölge Hırsızı'nda yapışkan kaldı :( 

Burdan belki sesimi duyururum diye bu uyarıyı da yapmış olayım . Lütfen " 5 TL " etiketini kitapların üzerine YAPIŞTIRMAYIN !!!





15 yorum:

  1. bende kampanyadan aldım bunları ve blogumda yorumları var canım,senin yorumlarını da bekliyorum;) keyifli okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım senin blogunda görmüştüm bu kitapları :) Teşekkürler canım .

      Sil
  2. Kitaplardaki fiyat etiketlerinden ben de hiç hoşlanmam.

    YanıtlaSil
  3. çok kitap beklemiştim başlığı okuyunca az olmuş:) Koku 5 tl ise mutlaka alın ben hiç görmedim ama kaçırmayın o kitabı. bir de son perde yi okudum yeni onu da öneririm blogumdan bakabilirsiniz.
    http://blogumabandim.blogspot.com/2012/07/son-perde-roald-dahl-kitap.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bende çok almayı düşünüyordum . Sonradan 2 kitap almak zorunda kaldım :( Tavsiye için teşekkürler.

      Sil
  4. Gölge Hırsızını severek okudum , iki günde bitti , yazarın akıcı bir anlatımı var . Ben de bu kampanyadan bayağı kitap aldım . Aldığım yerlerde Koku vardı , senin gittiğin D&R da kalmamış demekki.
    Keyifli okumalar , sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gölge Hırsızı'nı bende çok sevdim . Başlarındayım daha ama çok iyi bir kitap olduğu başından belli etti :) Koko malesef yoktu belki sonradan gelir diye bakmaya devam edicem.
      Teşekkürler :)

      Sil
  5. Güle güle oku.Şu d&r burda yok kıl oldum ya:D

    YanıtlaSil
  6. Marc Levy'i beş liraya okumak için Temmuzu beklemek gerekiyormuş demek :)

    YanıtlaSil
  7. Sitemizde kitap çekilişi düzenliyoruz. 2 kişiye kitap hediye edeceğiz. Katılmak isterseniz:

    http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-3-kitap-cekilisi/

    YanıtlaSil
  8. Keyifli okumalar :) Koku'yu ben de istiyordum fakat indirime dahil değilmiş sanırım :( Gölge Hırsızı'nı listeme ekledim ben de, kampanya bitmeden almayı düşünüyorum :)) O kalan yapışkanlık çok kötü cidden :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet Koku olsaydı iyiydi ama malesef yoktu :( Gölge Hırsızı bitti benim .Yorumumu blogda görebilirsin. Ahh o yapışkanlar ahh...

      Sil