Film izlemek...

6 Temmuz 2012 Cuma

Malum tatil olduğundan beridir bir sıkkınlık , bıkkınlık var bende . Kitap okuyorum , müzik dinliyorum , pc de takılıyorum derken hep aynı alışkanlıklar insanı bunaltabiliyor . E bende film izliyorum böyle zamanlarımda .

Tabi biraz ben seçiçi bir insanım :) Daha doğrusu şöyle diyim kararsızım . Film seçmekte zorlansamda sonradan seçtiğim filmi izlediğimde doğru karar verdiğimi anlıyorum . 

Yine film izlemek istediğimde güzel bir film açtım . Gerçekten HARİKAYDII !! 
Filmin ismi : Karanlıklar Ülkesi : Uyanış



Ben böyle aksiyondur maceradır bilim kurgudur öyle şeyleri severim zaten pat ! diye uydu bu film bana :))

Şöyle bir konusundan bahsediyim ben size :

Vampirli bir aksiyon filmiydi . Bu filmin 4 serisiymiş . Tabi ben bilmiyodum . Vampirli filmleri sevmeyenler bence bu diğer vampirli filmlerden biraz farklı diyebilirim . Vampirlerin çeşitleri var bu filmde . Bazıları daha korkunç . Ve son tür kalmış Melez bir vampir konunun tam ortasında . Tabi kötü adamlarda bu son kalmış melez vampiri ( aslında ben hala onun vampir olduğuna pek inanmıyorum . Değişik bişi ) ele geçirmeye çalışıyorlar . Ve olay böyle devam ediyor . 

Filmin sonu güzel bitti bana göre . Ve sonunda çalan şarkıya ölüpp bittim diyebilirim . En sevdiğim müzik grubu olan EVANESCENCE - Made of Stone şarkısını sona ekleyerek beni kalbimden vurdular :))

Ben sizi hem biraz filmden resimlerle hemde filmin sonunda çalan şarkıyla baş başa bırakıyorum :))


Evanescence - Made Of Stone

Speak your mind,
Aklındakini söyle
Like I care
Umrumdaymış gibi
I can see your lips moving
Dudaklarının hareket ettiğini görebiliyorum
I just learn not to hear
Duymamayı öğreniyorum
Don't waste your time
Vaktini boşa harcama

It's never enough for you baby
Senin için yeterli değil, asla
Don't want to play your game
Oyununu oynamak istemiyorum
Never enough
Asla yeterli değil
No matter what you say
Söylediğin hiçbir şeyin önemi yok
I'm all out of love for you, baby
Aşkından tamamen bağımsızım
Now that I've tried everything
Şimdi her şeyi denedim
I'll numb the pain,
Acıyı hissetmeyeceğim
Until i am made of stone
Taş kesene kadar

Take your time
Acele etme
I'm not scared
Korkmuyorum
Make me everything you need me to be
Olmamı istediğin her şeye çevir beni
So the judgment seems fair
Böylece karar adil görünür
Don't waste your time
Vaktini boşa harcama

It's never enough for you baby
Senin için yeterli değil, asla
Don't want to play your game
Oyununu oynamak istemiyorum
Never enough
Asla yeterli değil

Not : Evanescence geçen günlerde konsere ist. geldi . Tabi yaş sınırlaması vardı +18 . O yüzden gidemedim tabi . 


Buda Blue Jean dergisiyle verdiği poz :)





2 yorum :

  1. En sevdiğim serilerden birisidir.Tüm vampir filmleri bir yana bu başkadır benim için :) Diğer serilerinide izlemediysen şiddetle tavsiye ederim pişman olmazsın..Şimdiden iyi seyiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evt diğer serilerinide fırsat bulduğum zaman izliycem . Gerçekten güzel bir filmdi :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs