24 Temmuz 2012 Salı

,

Filmi , Dizisi ve sonunda Kitabı da Çıktı !!


Bu gün gezerken bir de ne görim !! Yeni bir kitap haberi .
Önce filmi çıkmıştı . Tabi ben izlemedim .
Sonra dizisi başladı . Ve çok tutuldu bildiğim kadarıyla . 
Şimdi de kitabını okuyacağız !!


Ben türk dizilerini izlemediğim için tam bilmiyorum ama duyduğuma göre bayağı sevildi .
Şimdi de Artemis Yayınları kitabını çıkarmaya karar vermiş :)

Suskunlar dizisini severek izliyorsanız bence kitabını de beğeniceksiniz ;)
Merakla bekliyorum ...

4 yorum:

  1. Tam da Artemis yayınevine özgü bir kitap olmuş.Polisiye, fantastik alanında çok kaliteli eserler sunuyorlar.Suskunlara gelirsek; ne filmini, ne de dizisini izledim.Kitap konusunda okuyanlar paylaşırsa duruma göre okuyabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende aynı şekilde düşünüyorum . Okuyanlara göre alıp okuyucam :)

      Sil
    2. Bahsetmeyi unuttum tatlım, haftasonu verdiğim siparişler iki gün önce geldi. Ve Otomatik Portakal'ı sonunda okudum :)) Düşüncelerimi paylaştım, bakmak istersen blaga.Senden de en kısa sürede bekliyorum :)

      Sil
    3. Aaa !! çok sevindim kitaplarının geldiğine :) Ben daha okuyorum Otomatik Portakalı . Tabi bakarım bloguna merakla bekliyordum zaten .

      Sil