21 Temmuz 2012 Cumartesi

İlk Kitap Çekilişimi Kazandım !!



- Telefonun kamerasıyla çektiğim için görüntü güzel görünmüyor biliyorum -
-- En kısa zamanda bir fotoğraf makinası almam gerek sanırım .. --

Pinuccia's World of Books blogcusunun yapmış olduğu kitap çekilişini kazandım . İlk kitap çekilişimi kazandığıma hala inanmakta güçlük çekiyorum . Gelen kitap Otamatik Portakal  !!! Hastalanmam nedeniyle bloguma duyuramamıştım kazandığımı ama Allah'a şükür iyileştim ve işte burdayım ...

Bu günlerde yediklerime dikkat ediyorum . Dışardan hazır şeyler almamaya çalışıyorum . Ama canım çektiğinde alıyorum tabii :) Bilenler bilir mide sorunum yüzünden hastalanmıştım . Dersimi aldım ve daha dikkatli yemek yiyorum . Size tavsiyem sizde öyle yapın . Ve dışardan mecbur olmadıkça yiyecek almayın :)

Sevgiler :))

12 yorum:

  1. Önceklikle geçmiş olsun, yeni kitaplarında hayırlı olsun. iyi vakit geçirmen dileklerimle....

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim!
    Size çıkması benim için sevindirici oldu :D

    YanıtlaSil
  3. bugun ben de ilk kitap çekilişimi kazandım :) ben de çok sevinçliyim , sizi anlayabiliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler,bu kitabı çok merak ediyordum ama şans sizden yana oldu :) Bu ay üstümde ki şanssızlık devam edeceğine inandığım için bu kitapla birlikte birkaç tane daha sipariş ettim.Umarım beklentimi karşılar.Keyifle okumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler . İnşallah bir dahaki kitap çekilişinde şans sizden yana olur :) Sanada keyifli okumalar canım :)

      Sil
  5. tebrikleer:)
    benim de kitap çekilişim var.beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)Çekilişe de bakıcam .

      Sil