14 Temmuz 2012 Cumartesi

Mezarcı - Paul Cleave


Eh... Mezarcı bitti . Ama bende bittim . Soluk soluğa kaldım . Sanki arkamdan koşturuyorlar :)) Ama hayır macera sizi böyle yapıyor . Olaylar okudukça daha da karmaşıklaşıyor . Ve okudukça herşey daha da netleşiyor .




Öncelikle şunu belirtiyim . Kitaplaşma Etkinliğinden Gamze'nin bu kitabı bana gönderdiği için tekrar ve tekrar teşekkür ediyorum. Kitabı bayılarak okudum . Tereddütlerim vardı baştan . Çünkü bu yazarın ilk defa bir kitabını okuyucağım için . Farklı yazarları okurken herkesin birazcıkta olsa tereddüdü oluyordur mutlaka .








Kitaptan şöyle spoiler vermeden kısaca konusundan bahsedicem .

Bir zamanlar dedektif olan Theodore Tate malum sebeplerle işi bırakma kararı alınca bizim dedektifimiz özel dedektiflik işine giriyor . Kendi olay mahallinde bulduğu bir şey onun hayatını sonsuza kadar değişmesini sağlıyacağının farkında değil tabi .


Kitabın sonu istediğim gibi bitmedi . Ama yazarın benim istediğim gibi bitirmesini de bekleyemezdim :) Yinede okunmasını ŞİDDETLE tavsiye ediyorum . Mutlaka okunması gereken kitap !

NOT : Paul Cleave'in diğer kitaplarını da okumak için listeme ekliyeceğim :)


Kitabın Arka Yazısı :

TEMİZLİKÇİ'NİN YAZARI PAUL CLEAVE KANINIZI DONDURACAK BİR SERİ KATİL ROMANIYLA TEKRAR KARŞINIZDA

"Affet beni, Peder, günah işledim!"

İşte Tate, o bir dedektif. Christchurch'ün en yeni ve öldürmekten vazgeçmeyen psikopat seri katilinin izini sürmek üzere zorlu bir yarışa girişti. O, ölülerin bile güvende olmadığı dehşet dolu bir dünyaya istese de istemese de bulaştı. Katili bulmakta başarılı olamazsa yargılanacak tek kişi Tate'in ta kendisi olacak…

"Yeni Stephen King."
NDR, Almanya

"Cleave'in tarzı baş edilemez, tahmin edilemez ve heyecan doludur. Okurken midemi zaptedemiyorum. Gerçekten. O kadar iyi…"
Jack Heath

"Sürükleyici ve tamamen gerçekçi bir polisiye.Cleave takip edilmesi gereken bir yazar."
Tess Gerritsen

"Paul Cleave'in kitapları sıradan gerilim romanlarında olmayan bir enerjiye sahip."
Listener

"Mezarcı, bazı yönleriyle Edgar Allan Poe ve Stephen King başyapıtlarını oldukça andırmakta." 
The Australian

Yazar:Paul Cleave
Çevirmen:Zeliha Babayiğit

Sayfa Sayısı: 432
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus







7 yorum:

  1. itina ile notumu aldım, teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) İnan pişman olmazsın ;)

      Sil
  2. O zaman iyi bir polisiye yazarı diye aklımızda olsun Cleave.

    YanıtlaSil
  3. Benim listemde olan bir kitapdı.Tam benlikmiş gerçekten.Okumam lazım.Alırım birara..Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) listende öne almalısın bence bu kitabı :)

      Sil