Tatil Zamanlarım ...

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Son zamanlarda yaptıklarım bayağı birikmişti . Yazmaya fırsatım olmadı . Genelde yeniden bağımlısı olduğum Okey'i oynuyorum :) Aslına bakarsanız oyun çok saçma ama bir bağımlılık yapıyor.

Neyse işte bu tatilimi değerlendirme işlemlerine girdim . Güzel bir tarifle annemle beraber Hindistan Cevizli Kek yaptık . Çokta harika oldu . Tarifi Bir Tutam Kekik blogcusundan aldım :)) İşte yptığım kek :


Ocak biraz batmış olabilir tabii :P


İşte böyle kek yaptıktan sonra gelelim kitaplarıma . Geçen günlerde kitap sipariş etmiştim. O kitapları da bitirdim . Kitaplaşma etkinliğinden gelen kitabımı okumaya başladım . İsmi Mezarcı :))


Sipariş ettiğim kitapların toplu bir görünüşü. 3'üde çok güzeldi . Okumayan varsa hemen okusun ;)


Son olarakta bu ay aldığım Cnbc-e dergisi . Geçtiğimiz aylardan almamıştım . Onun için biraz pişmanlık duyduğumu söylemeliyim . Çünkü içeriği çok güzel . Okumaktan ayrı bir zevk alıyorum . Genelde yabancı diziler izlediğim için tam bana göre bir dergi :)



Dergi tatil sayısı hazırlamış . Bulmacalar falan filan . Yanında ek verdiği film katoloğu da film izlemem için fikir veriyor. Hediye olarak ta Filipbook verdi . The Simpsons ve South Parklı Flipbook harika bişey :))

Benim zamanlarım böyle geçiyor işte . Tatilin bitmesini isteyenlerden biri de olabilirim :) :P

3 yorum :

  1. kek harika görünüyor ellerine sağlık.kitaplar zaten harika

    YanıtlaSil
  2. Blogu gordugumde işte aradıgım sayfayı buldum dedim !! mukemmel ! kitap ile ilgili olan herseyı severım:)
    benım bloguma da beklerım,senı takıpteyım.sevgiler.

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    YanıtlaSil

Made With Love By The Dutch Lady Designs