17 Temmuz 2012 Salı

Yaz Gelmiş Ne Hastalığı Bu ??



Geçen 2 gündür bir midem bozulmuş sormayın gitsin . Birde afedersiniz ama ishal de olmuşum . Yani bedenim sanki " Dur yavaşla çok yedin şimdi istifra etmen gerek " dediğini duyabiliyordum . Sanki bedenim iflas etmişti . Sağolsun annem ne ihtiyacım olduysa yardım etmeye çalıştı . Doktora gitmeyi düşündük ama bir faydası olamıycaktı biliyorduk . Çünkü serum takıcaklar ve kan almaları gerekicekti büyük ihtimal . Bende biraz serumdan ve iğneden korktuğum için hastaneye gitmek istemedim . 

Hal böyle olunca işte bulantı hapı vardı evde onu içtim . Ama biraz geç içtim tabi sonradan faydasını gördüm çok şükür . Şimdi iyiyim Allaha şükür . İnşallah kimse benim gibi hastalanmaz .

Bloguma bir süre yazamayabilirim . dinlenmem gerekicek . Ama iyileşince tekrar burda olucam . 

Beni özleyin :))

8 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun..Ben de geçenlerde çok kötü bir hastalık atlaTMIŞTIM.Yazın hasta olmak çok daha kötü oluyor ya..

    YanıtlaSil
  2. Geçmişler olsun tatlım, dikkat et kendine...

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun , sevgiler.

    YanıtlaSil