11 Ağustos 2012 Cumartesi

Flipped - İlk Aşk


Benim puanım : 9.8 ( ilk defa aşk filmine bu kadar yüksek puan veriyorum. )
Yapım : 2010 - ABD
Tür : Dram , Komedi , Romantik 
Süre : 90 dk
Yönetmen : Rob Reiner


Harika bir aşk filmi izledim ben !
Normalde aşk filmlerini tercih etmem ama 
bu filmin kitabı da varmış . Tam olarak adını bilmiyorum .
Filmle aynı adı taşımıyorlar . Ama ismini bulursam mutlaka okumayı düşünüyorum .

Konusuna gelince ;

Bir gün Bryce Loski adında bir çocuk mahalleye yeni taşınır . Taşınırken bir kız da bunları görür . Olaylar bundan sonra başlar . Fazla spoiler vermek istemiyorum bu yüzden detaylarda arada kaynıyor maalesef :(

Ama Sinemalar.com sitesinde küçük bir film özeti var . İşte o özet :

Bryce ve Julie ikinci sınıfta tanışmıştır. Küçük Juli, Bryce'ın hayatına girmesi ile ilk aşkını da tatmış olur. Ancak durum Bryce için aynı değildir. Kızlardan korkan, utangaç ve sıkılgan Bryce, her ne kadar Juli'yi kaybetmek istemese de, kızın ısrarı ve "hayır" cevabını kabul etmemesi canını sıkmaktadır. Aradan geçen altı yıl boyunca Juli ve Bryce için işler daha da zorlaşır. Karşı evlerde oturan ve aynı okula devam eden Juli ve Bryce artık ergenlik çağına girmişlerdir. Zaman zaman birbirlerinden uzaklaşsalar da, aralarında hala bir bağ vardır.

Filmden birkaç fotoğraf ve fragman :




- Fragman -


6 yorum:

  1. Fragman güzelmiş, arada aşk filmleri de iyi gidiyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen arada lazım böyle filmler :)

      Sil
  2. flipped çok sevdiğim bir film:)
    aşkın çocuk saflığı,sıradışılığı aynı zaman da hoş bir hırçınlığı var filmde.
    Aynı yapımdan,bir de when harry met sally var,
    öneririm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok hoşuma gitti film :) Böyle aşklar olmalı bence . Önerdiğin filmi de bakıcam :)

      Sil
  3. ben okudum canım kitabını.filmini de izledim.
    karşılaştırmalı yorumumsa burada : http://kontesce.blogspot.com/2012/08/yanlmak-guzeldir-wendelin-van-draanen.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım zaten senin blogunda görmüştüm ben bak şimdi hatırladım ! Güzel bir film izledim gerçekten :)

      Sil