23 Ağustos 2012 Perşembe

Kargo Sevincim !

Geçen günlerde bir postumda kitaplarımı takas yapmak istediğimi yazmıştım. Hem kitaplaşmış oluyorduk hemde yeni arkadaşlıklar ediniyoruz. Böyle etkinlikler olunca bende kendim neden yapmıyorum demiştim.

Gelelim bu etkinliğin meyvelerinee....
Ben Elçin ile kitap takası yaptım :) Ve kendisinin Doctor Who izleyicisi olduğunu öğrenince gerçekten çok sevindim. Bilmeyenler için bende Doctor Who hayranıyım :))
Bu ortak konu sayesinde daha bi ısındım Elçin'e .

Elçin blogunda bahsetmiş benim kargomdan . Onun yazısı için tık tık !

Ben biraz uykucu olunca uyku sersemi annemin uyandırmasıyla gözümü açtığım gibi kargo paketini karşımda gördüm :) İnsan uyandığında kargo paketi her zaman görmez tabii ! Direkt atladım yataktan koştum kargomaa :))

İşte bu kargo paketinden gelenler !


Mailleştikten sonra bende istediğim kitapları onun takas ediceği listeden seçtim ve böylece kargolar yola koyulmaya başladı :)

İlk seçtiğim kitaplar Karanlığın Kızı ve 5. Kurban'dı . Fakat ben Elçin'in  Vikitap profilinde takas listesinde Kan Gölü - Tess Gerritsen görünce birden aceleyle 5. Kurban kitabının yerine Kan Gölünü seçsem olur mu dedim :) Sağolsun daha kargoyu göndermediği için hemen değiştirmiş ve bana Tess Gerritsen kitabımı yollamış .

Özellikle Tess Gerritsen'in kitaplarını öyle çok seviyorum ki . Birde dizi olan Rizzoli&Isles serisi Tess Gerritsen'den çıkınca ayrı bir keyifle izlediğim bir dizi haline geldi :)

Neyse konudan saptım :) İşte bu değişikliğin ardından kargo geldi . 

Kitap ayraçlarına dikkat etmişsinizdir . Onlara bayıldım . 

Kitap ayracı koleksiyonuma gidiyor bunlar ! :)

Ve birde süpriz bir dergi de vardı kitapların arasında :

İçeriği çok güzel ve harika şiirler var . Bayıldım !


Bu kitaplar da bana gelenler .
Özellikle bi kez daha belirtmek istiyorum,
Kan Gölü kitabını okumayı çok istiyordum. 
Gerçekten son anda bu değişiklikle gelen kitap beni çok mutlu etti :)


Elçin ile kitap takası yapmak çok harikaydı. Yine yaparız diye ümit ediyorum. 
Artık bakıcaz . En önemlisi iyi bir arkadaş edindim !
İrtibatı kesmiyoruz :)

Keyifli kitap okumalar diliyorum herkesee !!! ♥

10 yorum:

  1. KEyifli okumalar sana da:) Ayraçları çok şeker süslemiş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet ayraçlar çok hoş. Koleksiyonuma ekliycem :)

      Sil
  2. Yeni kitaplar okudukça yeni takaslar yaparız diyorum ben de :D ayraçları beğenmene sevindim, benim ayraç takıntım vardır bulduğum her ayracı ya da benzerlerini koleksiyonuma eklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bendensin ya :D bende bir kutuda saklıyorum ayraçlarımı . Koleksiyon işte :D
      Evet bi ara yine takas yapmayı düşünüyorum :))

      Sil
  3. benimde bloğumda çekiliş var, katılmak istersen beklerim;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/08/hediye-cekilisi-kozmoda.html

    YanıtlaSil