31 Ağustos 2012 Cuma

, ,

Kitap Haberleri / Uyumsuz - Veronica Roth

Beklediğim Uyumsuz kitabı Artemis Yayınlarından çıkmış durumda . Artemis Yayınları yayın haklarını almasaydı benim için daha iyi olurdu. Çünkü seri kitaplarda veya beklenilen yabancı kitaplarda çıkarmakta yavaş olduklarını düşünüyorum . Ama çıktığına göre artık yapacak bir şey yok . O halde biraz kitaptan bahsetmek istiyorum...

Yazar : Veronica Roth 
Yayınevi : Artemis Yayınları
Sayfa Sayısı : 516
GR puanı: 4.39

Kitabı daha okuma fırsatım olmadı . Malum yeni çıktı . Ama bu ay içinde almayı düşünüyorum. İngilizce olarak okumuş olan Drkshdw blogcusu güzel bir kitap olduğunu söylediğinde bende merak etmiştim. Kısa bir süre sonra da Artemis Yayınları kitabı çıkardı. Kitap şuan bildiğim kadarıyla 3 seriden oluşuyor. Tabi belki sonradan seri uzayabilir . 

Arka Kapak Yazısı :

Beatrice Priorın Chicagosunda toplum, her biri belli bir erdemi yaşatmaya adanmış beş topluluğa bölünmüş durumda. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik.

Her yıl, belli bir günde bütün on altı yaşındakiler, hayatlarının geri kalanında birlikte yaşayacakları grubu seçmek zorunda. Beatrice, hem ailesiyle kalmak, hem de kendi benliğini bulmak istiyor ama ikisini birden seçemez. Bu nedenle kendisi dahil, herkesi şaşırtan bir seçim yapıyor. 

Genç yazar Veronica Roth heyecanlı seçimler, kalp kıran ihanetler, kan donduran sonuçlar ve beklenmedik aşklarla dolu karanlık bir geleceği anlatan gerilim serisinin ilk kitabıyla edebiyat sahnesine çıkıyor.

Artemis Yayınları tarafından birde tanıtım videosu hazırlanmış :


                                        

8 yorum:

  1. Aaa, o benim!
    Çok güzel seridir, distopya seven herkese tavsiye ederim. Güçlü bir kadın karakter var aksiyon dur durak bilmiyor.
    Kitabı alırsan, yorumunu okumayı çok isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende senin bu kitap hakkında yazdığın yorumdan bayağı etkilenmiştim. Çıkınca çok sevindim :)
      Bu ay içinde alıcam kitabı o zaman okuyup hemen yorumumu yazıcam :D

      Sil
    2. okudum güzeldi devamını çok beklemek lazım

      Sil
    3. bende beğendim ama devamı çok bekleriz

      Sil
  2. Hmmm.. güzele benziyor.. Bakalım beğenecek miyiz..? =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence beğenicezz :)) Yakında elimde olucak inşallah !! :D

      Sil
    2. boykot biter bitmez mi :DDD

      Sil
    3. Malesef evett !! Şimdi okullar da açılıyor onun masrafları falan istediğim kitaplar arada kaynıycak sanırım off :(

      Sil