Kitaplar Her Yerden Çıkabilir ! :)

5 Ağustos 2012 Pazar


Şık tasarım ve alt kısım ise kitaplık . Bence olmuş :)


Eski eşyalarınızı değerlendirmek isterseniz böyle bir fikir güzel görünüyor . 
Bavuldaki kitaplar hoş bir kitaplık oluşturmuş .


En dikkatimi çeken bu kitaplık oldu doğrusu . 
Yaratıcı fikirler her zaman iyidir ;)



En sona ise benim en çok sevdiğim ve beğendiğim bir resmi koydum .
Eğer Doctor Who izleyenler varsa bu kitaplığa göz koyduklarına eminim :)
Bende çok beğendim . Dizideki TARDİS'den bir kitaplık gerçekten de çok güzel olmuş .
Türkiye'de böyle bir kitaplık olduğunu duysam koşarak satın alırdım :D


İşte sitelerde gezerken böyle hoş kitaplıklar gözüme çarpınca kitap kurtlarıyla da paylaşmamak olmaz dedim . 

Beğendiniz mi ?? :)

18 yorum :

  1. gerçekten hepsi birbirinden güzel ama internette satışı olan kitaplıkların hepsi birbirinden sıradan. hep yurtdışı kitaplıklara böyle iç geçirerek bakacağız sanırım. Türkiye de kitaba ve kitaplıklara talep yogun olmadıkça bu tür yaratıcı kitaplıklar çıkmayacak sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten söylediğin gibi uzaktan bakınmakla yetinicez anlaşılan . Halbuki böyle değişik tarzda kitaplıklar üretilse bizim ülkemizde kitap okumaya daha fazla insan istekli olur diye düşünüyorum .

      Sil
    2. devasa boyutlardaki led tv ler yerine keşke devasa kütüphanelerle hava atılsa süper olur kanımca. biz de sebepleniriz hem bu bahaneyle:)

      Sil
    3. haa valla bak çok iyi fikir :)) Keşke olsa tabii...

      Sil
    4. olmazsa da merdiven çakacağız duvara başka çare kalmadı:)

      Sil
    5. onuda yapıcaz valla sonunda :))

      Sil
  2. aralarından seçim yapmak çok zor,hepsi ayrı ayrı güzel :))

    YanıtlaSil
  3. Beğendik =)Ben bütün eşyalarımızın ve evimizin bütünüyle bizi yansıtması tarif etmesi gerektiğini düşünüyorum, köşe bucak herşey iç dünyamızı göstermeli, en nefret ettiğim şey takım halinde satılan ev eşyaları oturma grupları falan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bencede haklısın . Evimiz bizi birazcıkta olsa anlatmalı...

      Sil
  4. Tardis'te gözüm kaldı :D Türkiye'de bu tarz kitaplıkların olduğunu sanmıyorum. Mecburen, sipariş vererek kendimiz yaptırabiliriz belki ^^,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet belki siparişle olabilir . Düşünüyorum zaten yaptırmayı ama yaparlar mı acaba ? :D

      Sil
  5. omooo tardis çok sevdim ben bunu yeaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Tardis'i bende çok seviyorum. Malum Doctor Who hayranı olunca sevmemek olmaz :D

      Sil
    2. bu who kitaplığı nasıl yaptırırız yada yapan yada satan varmı yardım edersiniz sevinirim...

      Sil
    3. Bende nerede satıldığını bilmiyorum maalesef :(

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs