Leyla ile Mecnun Gülmekten Kırdı Geçirdi Beni :))

7 Ağustos 2012 Salı


Allaım bu nasıl bir dizidir arkadaş !! Yine izlerken kendimi kaybettim :))
Ben diziye biraz geç başladım o yüzden eski bölümleri izliyorum internetten de 
İzlediğim bölüm sonunda verilen o klip benii aldıı götürdü ....

Türk dizilerini çok sevmesem de aralarından böyle harika bir dizi çıkması benim için müthiş bir şey !! 
Gelelim bahsettiğim klibeee :


Leyla ile Mecnun - Bu Kıza Kadar 



Edit: İzlediğim bölüm 17. bölümdür . Sonunda bu videoyu görebilirsiniz :)




8 yorum :

  1. Çok övüyorlar bu diziyi.
    Ben de indirdim bir kaç bölüm izlenmeyi bekliyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten övmekte haklılar :) Harika bir dizi bir an önce izlemeni öneririm :)

      Sil
  2. bende ilk sezonu geçen yaz izlemiştim. 2. sezon tekrarları her akşam var ama izleyemiyorum. Gerçekten çok komik, iyi stres atılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet her akşam izliyorum bende :) Bu dizi de olmasa gülmeyi unutcam valla :)

      Sil
  3. L&M Severler arasına hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayağı oluyor izleyeli ama hoş bulduk diyelim hadii :))

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs