7 Ağustos 2012 Salı

Mimlenmişiz :))

Sevgili Düş Kızı beni mimlemiş saolsun canım benim :) Onun söylediği gibi mim birazcık garip sorularla renklenmiş :) Eee cevaplayalım o halde ;)


--- Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık bir yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan bir yılınızda ne yapardınız?

Açıkcası bir an kendime gelemezdim herhalde . Karamsar olmakta üstüme yoktur . Tabi sonradan hayatımın ne kadar güzel olduğunu ve beni bekleyen bir sürü kitaplarımın olduğunu bilerek ölmek istemezdim . 

İlk önce alabildiğim kadar kitap alırdım . Her birini okumak için gecemi gündüzüme katardım . 

Sonra çok istediğim bir ülke olan İngiltere'ye gitmek için pasaport falan çıkarmaya giderdim . Oraya gittiğimde herhalde bir ünlüyü görmeden geri dönmek olmaz ! 

En sevdiğim dizi olan Doctor Who'da oynamış oyuncu David Tennant'ı görmeden olmaz deyip kapılarını çalardım herhalde . Birazcık yüzsüz olmak lazım tabi içeriye de girip bebeğini de severdim iştee :)

Bide bizim ünlülerlen çoook beğendiim bir sanatçı varrr !! Taa çocukluğumdan beridir hayranımm . Kim miii ?? Gökhan Özen tabikidee :)) Onun aşk şarkılarını kim unutabilir kii ??  Onla da tanıştım mıı tamamdır benim için :)

--- Fobileriniz, takıntılarınız var mı? Varsa neler?

Yani şimdi fobi deyince bile tırsmıyor değilim . İnsanın fobisi olması çok kötü bişey . Keşke benimde olmasaydı ama maalesef ki var :( 

Benim korkum diyelim küçük böcekler . Her türlüsünden korkarım . Tiksinirim ve öldürmeye de kıyamam . Öldürmekten de aslında biraz tırsarım . Eee haliyle böyle olunca evdeki böcekleri kim imha ediyor dersiniz ?? Annem ! Babamda böceklerden hazzetmez . Böylelikle iş anneciğime kalıyor . Sağ olsun oda olmasa napardık bilmiyorum :))


--- Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız? 

Çıldırırdım !!! İnsansız bir dünya nasıl olur yaavv :) Can sıkıntısından ölüp giderdim bende herhalde .

Tabi biraz huzur olurdu o da ayrı bi konu . Rahat rahat araba sesleri olmadan çayımı doldurup balkonda kitap okurdum . O anların keyfini çıkarırdım kısacası . 


--- Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız? Neden?

Üstteki soruda söylediğim gibi İngiltere'ye gitmek isterdim ama soruda hangi ülkeden başlardınız ? dediği için o zaman İngiltere olurdu sanırım . Belki de America da olabilirdi :))

Bol bol alışveriş yapardım America'da :D

--- İtiraf edin prens/prenses'e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz?

Hiç kurbağa öpmedim . Bir gün prens olursa öperim :)) 

Not: Bu soruda biraz saçmaymış kısa tuttum cevabını yanii :))


--- En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay?

Evett !! Öyle bir olay var . Anlatıyım o halde :))

En yakın arkadaşımla ( Tansu ) çarşıda yürürken ben bir erkek kuaförüne ( berber mi denir bilemedim) öle bir bakmışım ki içerdekilerde bana " bu kız niye öle bakıyorr bölee " bakışı atmışlar . Tansu söyleyince amma da çok gülmüştüm haniii. Ben onlara değil duvarındaki yakışıklı erkek posterleri asmışlar onlara bakıyordum . Yanlış anlaşılmaya kurban gidip , komik bir duruma düşmüştüm ...

--- Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey?

Telefonum , kulaklığım , ıslak mendil veya kuru mendil :)) Tanıyan neden ıslak mendil veya kuru mendil aldığımı çözmüştür sanırım :)) Neyse burda söylemiyim daha küçük düşmek istemem :))

--- En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ?

Olmadı şimdii buu .... Valla bişey bulamadım şimdi ...

--- İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir?

İlk aşık olduğum kişinin yanına giderdim .


Eee işte böyle bir mim hazırlanır :)) Neyse efenim mimlediklerimi söyliyim ; Kitab-ı Sevda , Tuvalet Kağıdı , Renkli Kitap , Kitap Aşığı  kendilerine haber verilecektir :))








6 yorum:

  1. Mimlenmişim mimlenmişim :D
    Ama mimlenince ne oluyor?

    Annemde böcekleri sevmez,bende sevmem ama evde birinin öldürmesi gerekiyor ya da bir şey ile alıp dışarı atması gerekiyor.Büyüklüğe göre. Sizinkilere de talip olabilirim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi blogunda bu soruları cevaplayıp sende istediğin kişileri mimliyorsun canım :)

      O zaman seni bizim eve davet ediyorum canım operasyona girip bi güzel öldürürsün böcüklerii :)

      Sil
    2. Seve seve elimde terliğimle gelirim :D

      Sil
    3. Terlikle mii ?? :)) İşe yararsa neden olmasıın :D

      Sil
  2. Mim için teşekkürler, hemen cevaplıyorum. :)

    YanıtlaSil