6 Ağustos 2012 Pazartesi

Okumak İstediğim Kitaplar


Bu günlerde internetteki kitap sitelerine hiç bakmıyordum . Alamayıp sadece öyle hevesle bakmak bile beni çıldırtıyordu . Gel gör ki bu gün kendime hakim olamadım ve bir sürü kitap sitesine dalıp gittim . Yeni sekmeler doldu taştı . Açtığım her site beni kendimden geçirdi . Ve almak istediğim bir çok kitap olduğunu keşfettim . Bende hemen bir müdahale yapıp bunları bir listelemek gerek diyerek bloguma yazmaya karar verdim :)

Tabi bir çok kitap var okumak istediğim . Birde evde okunmayı bekleyenlerde var . Eee onlar okunmadan başka kitaplarda almama yasağım olunca almak istediğim kitaplar biriktide birikti . Bende öncelikli olanları şöyle bir ayırdım . Bakalım nasıl olmuş ;)

1-) Hiç Kimse Sıradan Değildir 


Resimde kitabın arka kapağındaki yazı yazdığı için  buraya yazmaya gerek duymadım :)

Bu kitap yeni çıktı daha ve benim gözdelerim arasına girdi . Aslında daha hiçbir blogda bu kitabı okuyan birini görmedim ama arka kapağındaki yazı beni etkiledi doğrusu . Gelde alma ama !! :)) İlk Sıraya bu kitabı almamın sebebini arka kapak yazısını okuyunca anlarsınız :))


2-)Ares Mahşerin Dört Atlısı


Arka Kapak Yazısı

Mahşerin Dört Atlısı, kutsal kitaplarda adları geçen, kıyamet gününde ortaya çıkacaklarına inanılan dört atlı: Ares (Savaş), Reseph ( Salgın), Thanatos (Ölüm) ve grubun tek bayan üyesi, Limos ( Kıtlık). Her atlının kendisine ait bir mührü var ve her mühür iki kehanet getiriyor. Mahşer gününün gelip dünyanın yok olmasına engel olabilmek için mühürlerini korumak zorundalar. Ama bu, hiç de kolay bir görev değil! Onun adı Ares ve omuzlarında tüm insanlığın kaderini taşıyor. Onun şeytani güçlere yenilmiş olması demek dünyanın yok olması demek. Mahşerin Dört Atlısından biri olarak, herhangi bir insandan yüz kat daha güçlü, daha çevik ve daha zeki. Aresin mührü artık Cara Thornhartun ellerinde. İnsanlar, normalde mührü taşıyacak kadar güçlü değiller ama Cara cehennem köpeğine bağlı kaldığı sürece, hayatta kalabilir. Ares ise bağın kopmadığından emin olmak zorunda, çünkü eğer bağ kopar da, mühür kırılırsa, bu sefer ''Savaş'' dünyaya yayılacak ve dünya asla eskisi gibi olmayacak.





Bu kitap bayağı bir güzel yorum yapılmış ve benimde beğenimi kazandı . Ne zamandır fantastik bir seri okumuyordum . İyi gelicek bana bu :)) 
NOT: Seri olması da ayrı bir güzel ...

3-)Limos


Arka Kapak Yazısı

Mahşerin Dört Atlısından Limosa merhaba deyin. O bir dişi. Ama bildiğiniz dişilerden değil. Ölümsüz, savaşçı, tutkulu, inatçı ve geçmişi sırlarla dolu bir dişi. 

R-XR askeri olan Arik Wagner, Limosun cazibesine karşı koyamayıp onu öper. Fakat bunu yaparken Limosun nişanlısı Satanı çok kızdırdığını ve cehennemde işkence dolu günler geçireceğini bilmez. Limos ise binlerce yıldır özlemini duyduğu şeyleri bulduğu Ariki kurtarmak için tüm dünyayı karşısına alarak kardeşi Salgın ile bir anlaşma yapar. Fakat bu anlaşmanın başına neler açacağından habersizdir.Limos ve Arikin tutkularını gözler önüne seren, geçmişteki sırların ortaya çıktığı bu sürükleyici efsaneyi ellerinizden düşüremeyeceksiniz.









Ares'in devamı olan bu kitapta Temmuzda çıktı. Haliyle ilk kitabını aldıktan sonra 2. sini almamak olmazdı :))


4-)Yürüyen Ölüler




Tüm dünyada heyecanla izlenen Yürüyen Ölüler dizisinin ilk romanı sizlerle!

“Serinin hayranları için müthiş bir haber! Ama dikkatli olun, çünkü Kirkman’ın zombi hikâyelerinin tadını bir kez alan, bir daha bırakamaz!” --The Ossuary

Her şey dönüşümle başlamıştı. Bildikleri o eski dünya yok olmuş, küllerinden dev ölü kentler doğmuştu. Tüm sevdikleri tek tek dönüşüyor, her geçen gün içlerinden birileri yürüyen ölüler kervanına katılıyordu. Bu yeni ve acımasız dünyada hayatta kalabilmek, âşık olabilmek mümkün müydü?

Bu dünyada artık korkuya, ümitsizliğe, sevgiye yer yoktu! Zombilerle savaşmaktan bitap düşen Philip Blake, duyguların şimdiki yerini, yani yersizliğini anladı. Eski dünyanın yıkıntıları ve ölüleri arasında canlı kalabilmeyi başarmak yalnızca bir şarta bağlıydı: duygusuzlaşarak o ölülerden biri olmak!

Bu kitabı almak isteme sebebim tamamen dizisini izledikten sonraki düşüncelerimden dolayıdır . Acayip güzel bir dizi ee kitabı da öyledir inşallah :))
NOT: Daha Arunas Yayıncılıkta çıkmadı ama yakın bir tarihte çıkıcak diye duydum .


5-) Benim Çılgın Ailem



Arka Kapak Yazısı

Hayat bazen asansörün kat numaraları kadar düzenli olmayabilir

Elizabeth Kellynin insanı kahkahaya boğacak kadar esprili ve akılcı bir dille kaleme aldığı,
dram ve komedinin bir arada sunulduğu Benim Çılgın Ailem,
aile bağlarını iyileştirmeye ve güçlendirmeye yönelik,
affetmeyi ve affedilmeyi öğreten büyüleyici bir roman.

Güçlü bir mizah anlayışına sahip bu roman,
birlikte yaşamayı hayal bile edemeyeceğiniz ama bir o kadar da hikâyelerini merak edeceğiniz insanlarla dolu.
The Washington Post

Akılcı ve sivri bir anlatımı olan Benim Çılgın Ailem,
yüreklere dokunacak kadar da duyarlı bir roman.
Elizabeth Kelly, bir dram hikâyesini eğlenceli hale dönüştürmeyi
ve ilk sayfadan itibaren okuyucuyu etkisi altına almayı başarıyor.
Kirkus Reviews




Hep macera , fantastik okumakta olmaz diyerek bu kitabı da almak istediğim kitaplar arasına aldım . Sıcak ve içten bir roman diye umuyorum ;)



DİPNOT : Fark ettiyseniz eğer Arunas Yayıncılık ve Martı Yayınlarının kitaplarını tercih ettim . Çünkü bu yaz gerçekten çok kaliteli kitaplar çıkartıyorlar . Özellikle yeni duyduğum Arunas Yayıncılık ilgi odağım oldu bile . Size tavsiyem bu yayınlardaki kitapları bir göz gezdirin ! ;)





10 yorum:

  1. hepsi de çok hoş gözüküyo ve ben de walkıng dead'ı almayı o kadar çok istiyorum ki anlatamam umaruım ikimizde muradımıza ereriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım bir an önce çıksada koşarak alsakk :))

      Sil
  2. yürüyen ölüler'den haberim olması iyi oldu :D

    YanıtlaSil
  3. Yürüyen Ölüler bana da çekici geldi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehh hadi bakalım herkes onu bekliyor :))

      Sil
  4. Onu bunu bilmem aresi okudum harika;sira limosda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende en kısa zamanda alıcam Aresi :)

      Sil
  5. Hiç Kimse Sıradan Değildir' i kesinlikle tavsiye ederim. Çok akıcı, etkileyici, eğlenceli, hemen hemen her sayfası pozitiflik, iyimserlik dolu bir kitap. İlk okumaya başladığım gün 330 sayfası bitti. Boş bulduğum her an kitaba devam etme ihtiyacı duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fuardan aldım :) Sıra gelince okuyucam bende.

      Sil