16 Ağustos 2012 Perşembe

,

Seri Katil / Kahraman

Seri katil ve aynı zamanda bir kahraman olan birini hiç duydunuz mu ?

Muhakkak Dexter izliyenler bunu çok iyi anlamışlardır . Dizi tutkularının kurbanı olup insan öldürmeye başlayan ve kendisinin bence insanlık duyguları körelmiş bir katili konu alıyor .


Fakat katilimiz yani Dexter kötüleri öldürüyor . Buda bir nevi kahraman yapıyor .

Kendisi Adli Tıp Kan uzmanı olan bu adam onca polisin arasında yakalanmadan işini hallediyor :)) Eee kendisi kan uzmanı olunca olabilecek delilleri de çok iyi biliyor ve ona göre tedbirini alıyor :D

Dizinin aslında bir kitabı var fakat ( sanırım ) kitaba uygun gitmiyorlar . Ben kitabını okumadım ama bir ara okumam gerek :D 


Kitap seri halinde 3 kitabı var. Bu 1. kitabı . Buradan içeriğini okuyabilirsiniz .

Şuan dizi 7. sezona hazırlanıyor . 30 Eylül'de 7. sezonu yayınlanmaya başlıyıcak . Ve gerçekten en iyi sezon olucağına iddiaya bire girebilirim :))


7. Sezon Promo Resmi ! 


7. Sezon 2 dklık Fragmanı 


Not: Fragman acayip süper bu sezon tam bir olay olucak !! :))


8 yorum:

  1. Ben en son izlediğim bir bölümünde birini öldürürken kardeşine yakalanıyordu. Oradan mı devam edecek?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım . Zaten fragmanda da o bölümden birkaç sahne var. Heyecanla bekliyorum ben :D

      Sil
  2. favori dizim ben de sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı 30 eylül de :)) Birazcık uzun göründü gözüme amaa neyse :P

      Sil
  3. Şimdiden o havaya girdim ya :D Merakla beklemekteyim ben de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir an önce başlasa keşkee... :D

      Sil