27 Ağustos 2012 Pazartesi

, ,

Yeni Bir Dizi Keşfettim : Touch !


Imdb puanı : 7.9
Benim puanım : 10.0 
Yönetmen : Stephen Williams
Baş Oyuncular : Kiefer Sutherland , Gugu Mbatha-Raw David Mazouz


Bu diziyi Elçin'den duydum . Ve zevkine güvenerek izlemeye başladım . Daha önce neden izlemedim diye sonra yakındım tabiii . Çünkü harika bir diziymişşş ! 

Dizinin açılışı işte bu kelimelerle :

Oran sürekli aynı. Her zaman tekrar tekrar 1′e 1.618. Şablonlardaki matematiksel tasarım gerçeğin arkasına gizlenmiştir. Sadece nereye bakacağınızı bilmelisiniz.
Çoğu insanın kaos olarak gördüğü, aslında hareketlerin ince bir çizgide birbirini takip etmesidir: Galaksiler, bitkiler, deniz kabukları.
Şablonlar gerçeği yansıtır. Ama içimizden sadece bazıları parçaların birbirini nasıl tamamladığını görebilir.
Bu küçük gezegende 6,919,377,000 kişi yaşıyor. Bu, onlardan bazılarının hikâyesi…
Çin mitolojisinde Kaderin Kırmızı İpi adında bir inanış vardır. İnanışa göre; Tanrı her insanın ayak bileğine kırmızı bir ip takar ve kaderleri birleşecek insanları bu ipler sayesinde birbirlerine bağlarmış. Bu ip esner, kördüğüm olur, fakat asla kopmazmış. Matematiksel hesaplamalar sayesinde tüm bunlar önceden hesaplanırmış. İşte bütün bu sayıların kaydını tutmak ve birbirlerine rastlayıp hayatları kesişecek insanların bağlantılarını sağlamak benim işim.
Bundan tam 4.160 gün önce, 26 Ekim 2000′de doğdum. Tam 11 yıl, 4 ay, 21 gün ve 14 saattir hayattayım. Bunca zaman boyunca da tek bir kelime bile konuşmadım.




Bu kelimelerden sonra zaten dizi sizi kendine bağlıyor :)) Şahsen ben matematikseldir , olasılıktır ( Olasılıksız kitabını okuyun derim :D ) bu tür şeyleri çok severim. 

Dizinin konusunu kendi cümlelerimle yazmak isterdim fakat yazanlar çok güzel bir özetle açıklamışlar. :D 

İşte dizinin konusu :

Dizinin başrol oyuncusunun canlandırdığı karakter Martin Bohm’un karısı vefat etmiştir. Martin otistik olan ve kendisi dahil hiç kimseyle konuşmayan, yada kendisine babası dahil hiç kimsenin dokunmasını istemeyen  Jake adında bir oğlu vardır. Her ne kadar kimse ile konuşmasa veya iletitişime girmese de Jake’in kendine has olağan üstü yetenekleri vardır. Jake, yaşına ve daha önce hiç bir eğitim almamış olmasına rağmen telefonları çok rahat bir şekilde söküp takabilmektedir. Ayrıca sayıları ve olasılık hesabını kullanarak olacakları görebilme yeteneğine sahip çok özel bir çocuktur. Dizi tam burada Jeke’in babasının bu  yetenekleri görmesi ile başlar. Jake olacakları babasına sözlerle değil sayılarla anlatmaktadır ve artık Martin için bu sayıların sırlarını çözme zamanı gelmiştir.



Bence izleyin derim . Süper bir dizi . 2 sezon sürmüş sanırım dizi . Ama bence daha uzun sürebilirdi . Ben dizimag.com dan baktığımda 2 sezon yayınlanmıştı. 

İndirerek izlemeyi düşünüyorum . Bakım güzel bir dizi indirmek en iyisi :D 

Neyse merak ettiyseniz birde fragmanını izleyin derim ;)
                                                             
                                     

4 yorum:

  1. Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen izle kısmını tıkladım.İzlemedeyim:))
    Senide benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin o zaman :)
      Bloguna bakıcam .

      Sil
  2. ben 2 bölüm izledim ama devamını getiremedim.demek 2sezonda bitmiş.reyting kurbanı mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum ya öyleyse çok üzülürüm :( Bence güzel bir dizi ben 4. bölümü bitirdim bu gün izlemeye devam :D

      Sil