28 Ağustos 2012 Salı

Yeni Çıkan Kitaplar ve Almak İstediklerim

Bir sürü yeni kitaplar çıktı. Ve alacağım kitaplar listem de kabardı da kabardı . Buraya yazdığımda en azından alışveriş yaparken bilgili bir şekilde alıyorum. Neleri daha çok almak istiyordum falan gibi sorular sormuyorum böylece :)

****Ve bir sorunumda var aslında onu da dile getirmek istiyorum burda . İngilizce kitaplar okumak istiyorum fakat çok iyi bir ingilizceye sahip değilim . Böyle olunca işler zor oluyor . İngilizcesini okuyarak Türkiye'de çıkana kadar kitabı bitirmiş oluyorsun. Bende bu konu hakkında yani İngilizcemi geliştirmek için küçük küçük girişimlere başladım . Kısa kısa ingilizce hikayeleri buldum . Onlarla başlıycam ilk olarak . Sonra sesli dinlemelerden de yararlanıcam . 

Eğer ingilizcemi geliştirmek için sizinde bir fikriniz varsa lütfen benimle paylaşın :))


Neyse bu sorunumu duyurduktan sonra gelelim yeni çıkan kitaplara ve benim istediklerime ....


Muhteşem Yaratıklar kitabının bayağı güzel olduğunu duydum . 
Seri bir kitap olunca almak istedim . Aslında bu yeni çıkan değil tabii. Bayağı oldu çıkalı .

Bu kitabı Almak İstediğim Kitaplar bölümüne yazıyorum.

Ruhsuz ... Bu kitapta ülkemizde yeni çıktı . Tabi bu kitabı ingilizce okuyanlar okudu ,
bitirdi bilee..!! Neyse isyan yaptım azıcık :)
Bu kitabı da merak ediyorum alıp okunmalı .

Listeye ekledim .


Uyumsuz ... Yine beklenenlerdeydi. Oda ön siparişteymiş okuoku.com'da.

Listeme ekledim.


Küçük Mucizeler Dükkanı'nı okuduysanız bu yazarı tanıyosunuzdur :D
Yeni kitabı ön siparişte . yine okuoku.com'da

Listeme eklendi.


Değişik buldum konusunu . Yeni çıktı bu kitapta .
Birde Martı Yayınlarından çıkınca alınıcak listesine eklendi .!


Dex Yayınları böyle kitapları iyi çıkarıyor . 
O yüzden birde iyi bir seri olduğunu duyunca listeme eklendi .


Bu kitapları önceden okuyan varsa : Nasıl kitaplar ? 


17 yorum:

  1. ben de ingilizcemi geliştirmek için ingilizce kitap okuyorum bence dil geliştirmek için en iyi yol bu ha bide konuşarak pratik yapmak da işe yarıyor arkadaşlarınla yapabilirsin.Bu arada kitaplaşma etkinliğime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaşlarla da konuşmak çok etkili oluyor .
      Bakıyorum etkinliğine canım :)

      Sil
  2. Ruhsuz ve uyumsuzu acayip merak ediyorum:) Kitapçıya gittiğimde alacağım ilk kitap onlar olur herhalde.
    Muhteşem yaratıklar benim için orta halli bir kitaptı.İkincisi elimde olmasına rağmen hala okumadım.

    Çookk iyi yapmışsın İngilizce çalışmalara başlamakla.Ben de dili kolay hikayelerle başlamıştım.Yalnız seçtiğin kitapların ilgini çekicek türler olmasına dikkat et.Öyle daha bir şevkle okuyor insan:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Ruhsuz ve Uyumsuz çook merak etmiştim . Siparişimde ilk onları alıcam zaten :D

      Evet ona göre seçiyorum kitapları . İyi bir ingilizcemi geliştirmem lazım :D

      Sil
  3. İngilizce derdinden ben de muzdaripim.
    İngilizce yazılmış blogları takip ediyorum, ufak ufak bir şeyler yazmaya çalışıyorum bir de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hıımm . Güzel bende tekim sandım bu konuda :D Ama yazmak da güzel :)) Deniycem bende :D

      Sil
  4. Lanet İşleyiciler serisi benim gözümde efsane gibi bir şey oldu :D Tam da vampirlerden sıkılmışken bu kitaba denk geldim ve fantastiği daha da sevdim ;)
    İngilizceni geliştirmek için, dizileri mümkünse İngilizce altyazılı izle. Anlamadığın olursa altyazı yardımcı olur :) Konuşma da çok önemli, eğer yanında pratik yapabileceğin biri varsa haftanın bir günü İngilizce konuşun. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bayağı Lanet işleyiciden güzel yorum var . O yüzden listeme ekledim. Bu yorumda iyi geldi. Bende vampirlerden sıkılmış biri olarak bu seri iyi gelicektir :)

      Yabancı diziler izliyorum zaten. Çoğunluk yabancı diziler benim için. Türk dizilerini izlerimiyorum.Bir tek Leyla ile Mecnun var :D

      Ailede de ingilizce tek tük çok bilen yok . olsaydı bi günümü ingilizce konuşurdum. Ama bazen annemle dizilerden duyduğumuz kelimeleri birbirimize söylüyoruz falan güzel oluyor :)

      Sil
  5. Harika seçimlerr! Kesinlikle Ruhsuz'u alll! ben de onu almak istiyorum ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhsuz özellikle alıcam :)) Aldığında belki beraber aynı anda okuruz . Daha önceden böyle bir etkinlik tarzı yapmıştım blog arkadaşlarımla :)

      Sil
    2. aa süper olur ^-^ haberleşelim o zaman tamam mı?? aldığında söyle bana :D

      Sil
    3. Tamam Eylül'de falan kitap alışverişi yapmayı düşünüyorum. Tabi elimdekilerinde bitmesini bekliyorum :) Haberleşiriz yine .

      Sil
  6. Debbie Macomber çok hızlı çıkarıyor kitaplarını ilk 3 kitabını okudum, hikaye örgüsü anlatımı güzel. 4.ye sıra geldi yukardaki sanırım 5.Seri 6 .kitapta diye biliyorum. Paylaşımlarınız çok güzel teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bu kitabı seriye dahil değil. Farklı bir konu ele alıyor. Ben teşekkür ederim sevdiyseniz paylaşımları ne güzel :)

      Sil
  7. Ben de yeni çıkanlardan (son 3 ay) Tavan Arasındaki Buda ile Yaz Yalanlarını alıp okumaya niyetliyim.

    İngilizce kitap okumak konusunda da belki yardımcı olabilirim. İlk İngilizce romanı lise 2'deyken okumuştum. "Bestseller" tabi edilenlerdendi. Mesela Gül Oteli Limanı olabilir. Bu tip kitapların "vocabulary"si çok geniş olmuyor. Anlatım akıcı ve hikaye de çok alengirli olmadığı için tüm enerjinizi İngilizce'yi çözmeye verebiliyorsunuz. Eğer kendinizi rahat hissetmiyorsanız "stage 6" kitaplardan da başlayabilirsiniz. Bir de bir paragrafı hatta bir sayfayı anlamayınca paniklememek buna takılmamak lazım. Okuma okudukça gelişen bir şey inatla okumaya devam ettikçe anlamaya da başlıyorsunuz günün birinde. Şu an Bel Canto'nun İngilizcesini okuyorum ve ben de cesaretimi toplayabilirsem İspanyolca okumaya başlamaya niyetliyim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler tavsiyeniz için . Önerdiğiniz Stage 6 kitaplarına da baktım . Başlamak için güzel bir yer :)

    YanıtlaSil