14 Eylül 2012 Cuma

, , , ,

2. Kitap Çekilişimi Kazandım!! Ve kargom geldi...

Evet yanlış duymadınız! 1. çekilişimden sonra bayağı bir zaman geçmişti ve artık ümidim kalmamıştı. Sonra bir baktım ki kazanmışım !!! Nasıl mutlu oldum nasıll... Herhalde kazananlar benim duygularımı çok iyi biliyorlardır :) Bu gün kargonun kapımı çalmasıyla uyanmam bir oldu haliyle :D Biraz uykucu olunca böyle denk geliyor.

Neyse işte kargom geldi. Kitap çekilişimi Mavi Umut blogcusundan kazandım .



Kitaplarıma zaten söz bulamıyorum. Onlar okunmayı bekliyor olucaklar :)

Kitap ayraçlarım...!! Biliyorsunuz benim kitap ayraçları koleksiyonum var . O yüzden bu ayraçlar özellikle çok hoşuma gittiler :D

Yapışkanlı not kağıtları ayrı çok güzeller. Aslında bende kırtasiye alışverişimde almayı düşünüyordum. Son anda almayı unutmuştum. Bunlar gelince almaya gerek kalmadı. Çok iyi oldu gerçekten :)

Harika bir kitap çekilişi kazanmışım! Artık darısı sizin başınıza !!
Herkese bol bol kitap okumalar...

14 yorum:

  1. Şansın daim olsun :) iyi okumalar

    YanıtlaSil
  2. Evet o duyguyu çok iyi biliyorum, insan çok mutlu oluyor:)
    Keyifle oku kitaplarını.

    Seni mimledim bu arada
    http://nesrinmutlu.blogspot.com/2012/09/okuma-kosem-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Ooo merak ettim hemen bakıyorum!

      Sil
  3. Şansın hep açık olsun.
    Keyifli okumalar ^-^

    YanıtlaSil
  4. oh müthiş!
    hiç çekiliş kazanmadım şimdiye kadar, hem kırtasiye hem kitap acayip şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sanada bir gün şans güler :) Evet gerçekten çok şanslıyım :D

      Sil
  5. keyifle okumanı ve yorumlarını bekliyorum.
    şansın hep daim olsun
    sevgiler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. en kısa zamanda okuyup yorumlarını buraya yazıcam :))

      Sil