11 Eylül 2012 Salı

Bir Mim'im var!!!

Tuvalet Kağıdı blogcusu beni mimlemiş. Sorularda çok hoşuma gitti. Teşekkürler Tuvalet Kağıdı !!

***Günün nasıl geçti? 

Aslında bu gün normaldi benim için. Tabi daha gün bitmedi :D Ama dün harikaydı benim için . Arkadaşımla harika vakit geçirdik. Okullar açılmaya yakın buluşmak istedik . Harikaydı !! :)

***İsim vermeden bahset;

Akıcı bir dilde değildi . Beni oyaladığını düşünüyorum . Beğenmedim .

***Neden hep cam kenarı;

Cam kenarları kendimi hep güvende hissettirir. Ve özellikle otobüslerde veya kişisel arabalarımızda gezmeyi çok seviyorum. Yürümeden , yorulmadan gezmek işte budur :D

***Bugün kendin için ne yaptın;

Yemek yedim :)) Çok açmışım meğerse ...

***Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;



***Düşün ki o bunu okuyacak;

Selam !

***Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;

Karikatürler ilgimi çekmiyor pek ...

***Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;

Doctor Who :D

***Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz;

Seviyorum kitap çok okumayı .

 ***Ctrl+V yap;

Yapmasam ...


Eğlenceli bir mim'di bu . Benim mimlediklerim ise ; Okaliptus Yaprağı , Lunarita , Kitap Telvesi ve Laf Salatası ...

Eğer sizde ayrıca bu mim'i yapmak isterseniz sizde yapıp bana linkini atarsanız çok sevinirim :)


3 yorum: