Eylül Ayı ve Yeni Kitabım

2 Eylül 2012 Pazar

Biliyorsunuz Eylül ayına girdik . Ben Eylül'ü çok severim. Eylül ismi bile çok güzel bir isim bence . Bu ayın biraz daha rahat geçiceğini umuyorum açıkcası . Geçen ay istediğim şeyleri gerçekleştirememiştim. Bende bir nevi başlangıç olacak bu Eylül ayı .

Ayrıca Doctor Who yeni sezonu dün itibariyle başladı . Çok heyecanlı bir şekilde izledim. Özlemiş olduğumu fark ettim . Bu dizi muhteşem bir şey . İzlemeyen varsa bence hemen izlesin diyorum ve asıl konumuza dönüyorum ...



Geçen günlerde d&r ziyareti yaptım . Ve bizim buradaki dr gerçekten çok hoş yapmışlar . Kitap düzenlemesini kastediyorum tabi ki :) Ferah ferah gezdim durdum . Arkadaşım Büşra'yı gördüm . O da benim gibi kitap delisi olunca böyle bir ortamda buluşmamız çok hoş oldu doğrusu . Kitaplardan sohbet açıldı da açıldı . Ayrılmamız zor oldu sonradan tabii... :)

Neyse işte o dr ziyaretimde bu üstte görmüş olduğunuz Koruyucu kitabını aldım . Kapak tasarımı çook hoşuma gittiği için aldım . Biraz şimdi kendime kızsamda - neden kızıyorum çünkü kapağına aldanıp sonradan kitabı beğenmemekten korktuğum için - sonradan araştırdığıma göre kitap güzelmiş . Benimde biraz içim rahat etti tabi okuyunca da yorumumu burada görebilirsiniz . 



Kitap dr tarafından %25 indirimde olunca hemen gözüme çarptı zaten . Kitap normalde 19 tl ben 14 tl ye aldım . 


Okuyanlar fikirleri nelerdir diye soruyorum hemen . Okumadan önce bilsem ne kadar güzel olur bunları :))


Kitap konusu itibariyle melekleri kapsıyor . Kitap seri ve sanırım 2 seriden oluşuyor ama tam bilmiyorum yazara bağlı bu işler . 


Goodreads'te bu kitap hakkında bilgi edinmek isterseniz buraya TIK yapmanız yeterli !




Bu da ayracı ! Ve Dex yayınlarının bir proşürü. 
Zehir Yiyenler kapağını çok beğendim. 
( yine kapak beğenim ve ben :D )


Evet hepsi bu kadar . Herkese bu ayın bol kitap okumalı geçmesini diliyorum !! Kitapsız kalmayalım en azından :D

5 yorum :

  1. wuuuuu!! mükemmelsin V.V DEX te kapağa her zaman aldanıyoruz güzelim... Ama konu da okuduğum kitaplarınca hep çok güzel çıktı...! Bunu da almayı düşünüyorum :3 Zehir yiyenler gibi bir de cadı avının kapağı çok güzel! neyse neyse u.u... öhmm esas konuya dönersek çok güzel bir seçim yapmışsın bence canım, keyifli okumalarrr! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadı Avı'nı da listeme ekliyorum o zaman . Baktım oda çok güzelmiş kapak olarak tabii .İçeriğini de okuyup almaya karar veririm sanırım . Teşekkürler canım. Bakalım kitap nasıl okuyup görcez :D

      Sil
  2. Ben de konusu pek ilgimi çekmediği için almamıştım, beğenirsen gidip alayım bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuncak kitaplarımın arasına girdi sıra gelince okuyucan . Bende merak ediyorum nasıl bir kitap diye açıkcası :)

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs