19 Eylül 2012 Çarşamba

, ,

Kitap Yorumu: Karanlığın Kızı - Kelly Keaton


Orjinal Adı: Darkness Becomes Her
Bağlı Olduğu Seri: Gods&Monsters
Yazar: Kelly Keaton
GR puanı: 3.92
Sayfa Sayısı: 240

Kitap Yorumum: 

Öncelikle kitabın harika olduğunu belirtmek istiyorum. Fantastik , mitoloji severler bu kitaba hayran kalıcaklarına eminim. Bu kitap benim düzenlediğim kitap takasında elime ulaştı. Tanrılar ve Canavarlar   (Gods & Monsters) serisi şuan 2 kitaptan oluşuyor. Devamı gelecek sanırım.

Konusundan spoiler vermeden şöyle biraz bahsedersem : 
Baş karakterimiz Ari'nin anlatımıyla kitap gidiyor. Ari annesini araştırırken ortaya çıkan sırlar ve lanetler olayları daha da ilginç bir hale sokuyor. 

Diğer karakterlerden bahsedicek olursam. Sebastian , Henri , Violet , Crank ve Dub Ari'ye yardımcı oluyorlar.Ama Violet'e dikkat edelim! Sessizlerden korkucaksın diye bir laf var. Bence bu çok doğru bu kitapta :))

Kitapta aşkta var tabi... Olmazsa olmaz.

Sebastian hala sırları olsada ilk baştan çok soğuk biri olduğunu düşünüyordum. Tabi kaynaştıklarında işler değişti :D

Neyse işte böyle bir kitap. Bol aksiyon, macera bulabileceğiniz , hiç sıkılmadan 2 günde bitirebilirsiniz.
Ama ben 4-5 günde bitirdim. Kitabı hemen bitirmek istemedim. Sindire sindire okudum. Seri olunca bazen hızlı okuyim derken önemli şeyler atlanabiliyor. Yada akıldan çıkabiliyor. 
Ben bu kitabı çok sevdim. 2. kitap DEX yayınlarında çıkmış durumda.  Mayıs ayında çıkmış. Ben daha yeni gördüm ve çok sevindim. en kısa zamanda alıp okumayı çok istiyorum!!

2. Kitabı Güzel Şeytan kapağı aynı olması 
çok iyi olmuş bence. Konuyla çok 
uyumlu olmuş.
Okuoku.com'dan bakmak isterseniz buraya tıklamanız yeterli!

Puanım

6 yorum:

  1. Dexten okuduğum en güzel kitaptı. Ancak hera bana biraz yapmacık gelmişti :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim okuduğum ilk DEX kitabı bu :) Çok beğendim gerçekten :)

      Sil
  2. Hera yazmışım ne alakaysa :D athena olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hee bende düşünüyorum hera kim diye :D Üstünlük fazlaydı. Percy Jackson serisini okuyunca burdaki athena'nın bu kadar kötü olmasını beklemiyordum açıkcası :)

      Sil
    2. Bana daha çok ezilmiş geldi,yani sonuçta bir tanrıça istese dünyayı başlarına yıkabilmeliydi

      Sil
  3. İşte ben de geldim burdayım..:)) Merhabalar. Harika bir blog. Tam bana göre hemen gördüm geldim.. Tanıştığımıza da çok memnun oldum. Artık yakın takipçinizim bundan sonra.. Eğer siz de benim miniminnacık bebek bloğuma gelirseniz çok çok mutlu olurum...
    Çok selam ve sevgilerle...
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil