6 Eylül 2012 Perşembe

Kitaplar ve Trailer'leri


Merabaalarr ! Bu gün biraz imrenme duygularım kabardı . Hemde fazlasıyla . Önceki postumda da yazdığım Norveç otobüs durağı imrenilesi birşeyy !! Ve kitapların sadece 10 krone ( yani 3 tl den birazcık fazla ) fiyatına alıp okuyabileceğimiz gerçeği  benim imrenme ve kıskançlık duyguları arasında gidip gelmeme neden oldu :(

Neyse diyemiycem çünkü başka bir imrenme - kıskançlık konusu daha var ! Yabancıları kapaklarının bizimkilerden daha güzel olduğunu düşünmem . Tabi bazı kitap kapakları hariç tutmak zorundayım . Beğendiklerim de var mutlaka :) Ama işte böyle düşünmek elimde değil . 

Ve bu gün de bazı kitapların trailerlerini gördüm . Onlara da bayıldımm !! Böyle olunca en sonunda blogda bu durumu dile getirmem gerek diye düşündüm . 

İşte bir kaç kitap ve onların trailerleri :

                               -- So Close to You --
       
       


                                 -- Born Wicked --

   


*** Born Wicked Türkiye'de Günakhar Doğan adıyla Epsilon Yayınevi tarafından çıkarıldı . 

                                      -- Speechless --

       



                                        -- Angry Girl --

        



*** Bunların içinden en çok beğendiğim So Close to You oldu . Trailer bakımından yani :)) 
Böyle ara sıra araştırdığım zaman sizlerlede paylaşıcam .
Peki siz hangi kitabın trailer'ini beğendiniz ?

8 yorum:

  1. Ben bunun üzerine kitap fragmanı tanımam :D http://www.youtube.com/watch?v=XWBA_hJs6oQ&sns=em

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka planda çalan şarkıyı çok seviyorum yaa :D Güzel fragmanmış :) Okudun mu bu kitabı ?

      Sil
    2. Yok daha yeni çıktı bakıyorum ebook ama henüz bulamadım

      Sil
    3. hıım. Ebook bulursan banada söyle bende okumak isterim :)

      Sil
  2. İmrenilmeyecek gibi değil ki :(
    En azından çevirme romanların kapakları aynı kalsa onlarda çok zevklilermiş gibi değişiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana. Ve daha bir gizemli yapabilirler veya zaten grafik tasarımcısı yapıyor bunları onlar biraz daha güzel yapabilirler :)

      Sil
  3. Galiba ben hayatımda ilk kez book trailer görüyorum:)
    Türkiye'de bu olay yok, yabancı kitaplarda da bugüne kadar hiç rastlamamışım.
    Metis'in kapakları çok güzel oluyor, Can Yayınlarının yazarın resmini ya da ünlü tabloları koydukları kapaklarını ise hiç sevmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef Türkiye'de yok ama Dex yayınları ve artemis yayınları böyle trailer'ler yapıyorlar . Ruhsuz kitabı için Dex yayınları yapmıştı. Facebook sayfasında görebilirsin.

      Evet bende Can yayınlarının kapaklarını nadiren seviyorum. Tamam içerik güzel ama kapakta önemli bi yerde sonuçta .

      Sil