11 Eylül 2012 Salı

,

Puanlama Sistemim ve diğer şeyler...

Bu ' puanlama sistemi ' hep kafamı kurcalamıştır. Benimde kendime ait bir puanlama sistemim olsun istemişimdir fakat zaman ayırıp bu konuyu düşünmemiştim. Şimdi Kitap Telvesi blogcusu Merve'nin bu konu hakkındaki yazısını görünce artık bu konuda benimde bir şeyler yapmam lazım dedim.

Merve'nin de fikirlerini aldım ama sonunda kendim bulduğum bir icon - böyle diyorlar sanırım - ile puanlama sistemi yaptım .

5 Puan : Harika bir kitap ! Okumadıysan çok şey kaybedersin tatlım :))

           
4 Puan : Bir kaç eksiklikleri vardı . Fakat genel itibariyle güzeldi . Okusan pişman olmazsın !                                                
                                               
3 Puan : Kitapta eksikliklerin olduğu , akıcılık arada sırada olan bir kitaptı . Bu kitabı okumak için fazla heveslenme bence ...
2 Puan : Okumasam da olurmuş hani....

1 Puan : Bu puanı vermemeyi umuyorum. Ama eğer verdiysem , bu puanı gördün mü kaç ! 


İşte böyle bir puanlama sistemi hazırladım. Bundan sonra kitap yorumlarımda bu sistemden herhangi birini görebilirsiniz . 

Gelelim başka konulara....

Biliyorsunuz çok fazla çekilişler oluyor bu zamanlarda . Ve bende beğendiklerime katılıyorum. 
İşte o çekilişlerden sonunda banada şans güldü ve 2. çekilişimi kazandım !!

Mavi Umut blogunun hazırlamış olduğu çekilişe katıldım ve kazandım !! 


Bana da sadece kargonun kapımı çalmasını beklemek düşüyor ...



4 yorum:

  1. yeni sistemin çok güzel olmuş tatlım :D gerçekten çok çok yaratıcı V.V Bu arada tebrikler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler her ikisi içinde :))

      Sil
  2. Ayy, ne şekermiş o kelebekler ;)
    Tebrik ederim canım :)

    YanıtlaSil