7 Ekim 2012 Pazar

, ,

Okullar açıldı bilgisayara giremez oldu(k)m !!

Öğrencilerin her zaman yaşadığı problemlerden biri okulların açılmasıyla başladı. Evet bilgisayara sadece hafta sonları girebiliyorum. O zamanlarımı da ya kitap araştırarak yada dizi indirerek veya seyrederek geçiriyorum . Bu yüzden de blogumla ilgilenemiyorum :( 

Ama şöyle böyle biraz vakit ayırmaya çalışıcam ilerleyen günlerde.

Son yazımdan bu yana geçen vakitlerim okulla ev arasında olan zamanlardı diyebilirim :) Sanırım 4. haftadayız okulların açılmasından bu yana . Haliyle okula ağırlık verince kitap okuma hızım düştü. Test almalar konu anlatım kitapları aramalar da başladı. Okullarda da kitap okuma dersi kaldırılmış . Allahtan edebiyat ve dil anlatım derslerinde okuma yapıyoruz :D

En son Koruyucu kitabını okuyordum. Bu gün bitirdim . Ama yorumu artık hafta sonu geldiğinde yazma zamanım olursa yazıcam :/ Ama şunu söyliyim harika bir kitap! Kesinlikle alın okuyun derim :D



Şimdi okuduğum kitap ise Ruhsuz - Jodi Meadows ... Çok methini duyunca alıp okumaya karar verdim. Fena değil 65. sayfalarındayım. Konu güzel. Bakalım ilerleyen sayfalarında neler olucak :D

Peki sizler neler yapıyorsunuz , neler okuyorsunuz ? :)

4 yorum:

  1. Ben Jelena Bacic Alimpic'in "Atlıkarınca" kitabını bitirdim. Gerçekten harika bir kitap. Herkese tavsiye ederim. Şimdi de Canan Tan'ın "En Son Yürekler Ölür" kitabını okuyorum. Onun da gidişatı güzel. Umarım sonu da güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canan Tan'ın o kitabı çok güzel yaa :)) Keyifli okumalar dilerim o zaman sana :))

      Sil
  2. Sevgili Ephesus Yayınları'nin katkılarıyla bloğumda nacizane bir çekiliş düzenledik. Herkesi bekleriz :)

    http://www.kontesce.blogspot.com/2012/10/bir-cekilis-de-benden-olsun.html

    YanıtlaSil