4 Kasım 2012 Pazar

Martı Yayınları beni benden aldı ama...!!

Geçen dün Martı yayınlarının Facebook sayfasında geziniyordum. İşte öyle gezinirken harika birkaç kitabının matbaada olduğunu öğrendim. Ve bu haberden sonra havalara uçup sizinle paylaşmak istedim.
İşte matbaada olan Martı Yayınları kitapları :



** Sonsuzluktan Uzak Ölüme Yakın kitabını çook merak ediyorum. 
Çıksın hemen alıcam :D ** 

Bu arada Martı'dan yine yeni çıkan kitaplarda gözüme ilişti. Bakalım nelermiş...


GENetik Miras ( Sırf adı yüzünden ilgimi çekti. ) Konusu için tık tık!



Baharat Kokulu Hayatlar kitabı konusu için tık tık !


Anne Rice fanları zaten bu kitabı çoktan almışlardır :))
Konusu için tık tık!



4 yorum:

  1. martıyla mı konuşsak napsak xD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla olabilir. Bu kitaplar çok güzel yav :D

      Sil
  2. Baharat Kokulu Hayatlar bu ay içinde okumayı planladığım kitaplardan bir tanesi.
    Vampir Armand da var elimde ama daha önce hiç Anne Rice okumadığımdan, başka bir kitabın devamı mıdır emin olamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam bilmiyorum ama sanırım devam kitabı değil. Baharat Kokulu Hayatlar'ın yorumunu merak ediyorum o zaman :D

      Sil