22 Kasım 2012 Perşembe

, , ,

Yeniden Okuyorum!


" Shane, hayatım, arkadaşlar Morganville'de insanı 
hayatta tutan tek şeydir." -Eve (sayfa 50)

Merhabalar! Bu aralar kitap okumada
bayağı yavaşlamakta olan ben
2 kitabı birden okumaya karar verdim.
Ve Göçebe ile beraber MV serisinin 
2. kitabını okumaya başladım.

Ölü Kızın Dansı'nı aslında okumuştum.
Fakat değiş-tokuş ile okuduğum bir kitaptı.
Eee bende de serinin 5-6-7-8-9-10. kitapları 
mevcut ve ilk 4 kitap olmayınca
seriyi yarım başlamışım gibi gözüküyordu.
Bu yüzden bende sırayla 1. kitaptan almaya başladım.
Cam Ev'i aldıktan bayağı bir sonra 
31. İstanbul Kitap Fuarında 2. kitabı 10 tl ye aldım :)

NOT: Fuar yazımı da hafta sonu yazmayı düşünüyorum.
O yüzden beklemede kalın ;)

Peki sizler neler okuyorsunuz veya okuyacaksınız?  :)

4 yorum:

  1. Morganville Vampirlerine bende sardırmıştım bi ara. :) İlk dört kitabı okudum, beşinci çıkmamıştı o sıralar. Sonra da tamamlayamadım kaldı öyle. :) Göçebe'yi ise çok severim. ;) Alacakaranlık'tan daha iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka devam etmelisin seriye! Zaten aksiyon hiç eksilmiyor. İnsanı bir kere bağladı mı bir daha bırakmaz. :D Göçebe'yi biraz boşladım Ölü Kızın Dansı'nı okuyorum ama herkes Göçebeyi çok methediyor o yüzden bende bi filmi çıkmadan okuyim dedim :)

      Sil
  2. Herhalde vampir serilerinden bir tek morganville vampirlerini okumadım. Cam ev bende mevcut ama nedense bir türlü elim gitmedi. Tavsiye eder misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç durma direkt başla derim ben sana. Bu zamana kadar bence vampir konulu kitapların en iyisi bence :) Mübtelası olabilirsin şimdiden söyliyim :D

      Sil