13 Aralık 2012 Perşembe

Kitap Alışverişi Listem Uzadı da Uzadı...

Kafamda "bu gün hangi kitap çıktı acaba?, bu gün ne okusam? yada bu gün hangi yayın evi benim sevdiğim yazardan kitap çıkardı?..." soruları geçiyor her gün. Ve kitap siteleri sağ olsun bir hayli heyecana sokuyorlar insanı. Özellikle Dex yayınları beni benden alıyor diyebilirim!

Öncelikle geçikecek İstanbul Kitap Fuarı yazısı için özür dilerim. Nedenlerime gelince ; Tek sorun sanırım SINAVLAR. Artık bir an önce okullar tatil olsa da tekrar doya doya kitap okuyabilsem diye bakıyorum.

Kitap Fuarı yazısı çok geçikmeli de olsa - vakit bulabilirsem- yazmayı ve size aldığım o harika kitapları göstermeyi planlıyorum. Kafamda güzel planlar var ve bu fuar postum için bir video hazırlamayı düşünüyorum. Bakalım...

Neyse konudan saptık :D 

Ha! Kitap listesi demiştim. İşte yeni çıkan kitaplardan oluşan listem:



1- Ruhundaki Zehirle Yüzleş - Tess Gerritsen
Tess Gerritsen delisi olarak zaten neden alıyorum gibi bir açıklama yapmıyorum. Tess'in bütün kitaplarını severek okuyorum , hiç tereddüt etmeden. Ruhundaki Zehirle Yüzleş'i de aldıktan sonra kitaplığımdaki Tess kitaplarımın yanına koyucam :)

Okuoku.com'daki fiyatı: 9.75 TL !

2- Final - Becca Fitzpatrick
İlk İstanbul Kitap Fuarında satışa çıktı Final. Fakat ben pahalı bulduğum için almamıştım. Serinin son kitabı olduğundan ayrı bir heyecan var içimde. O yüzden biran önce elime geçmesini umuyorum.

Okuoku.com'daki fiyatı: 18,70 TL !

3- Zor Oyun - Harlan Coben 


Bu kitabı bu gün Martı Yayınlarının Facebook sayfasında gördüm. Ve sevinçten havalara uçtum. Uzun zamandır bir Harlan Coben kitabı okumamıştım. Kitabın bir başka sevindirici olayı da Myron Bolitar Romanı olması. Hangi kitabındaydı hatırlamıyorum ama yine Myron Bolitar romanı okumuştum.Harika bir konuyla tekrar karşımıza geldiği için çok mutluyum!

Henüz kitap çıkmamış bildiğim kadarıyla. Genelde Okuoku.com'dan alışveriş yaptığım için maalesef görünürde yoktu. Ama çıkar çıkmaz duyurumu yapıcam kesinlikle :)

3- Obsidiyen - Jennifer L. Armentrout
Gelelim çoktandır adını duyduğumuz Dex kitabına. Obsidiyen bloggerları sarmış durumda ve herkes bayıldı!!
Seriyi daha önceden ingilizce okuyan bloggerlara gerçekten gıpta ediyorum. Bakalım benim elime ne zaman ulaşıcak. Listemde!

Okuoku.com'daki fiyatı: 14,25 TL !

4- Başka Bir Dünya: Üçlü İttifak - Maxıme Chattam

Maxime Chattam hiç okumamıştım. Yorumlar güzel olunca elimde olmalı ve okumalıyım bu kitabı dedim.

Okuoku.com'daki fiyatı: 14,25 TL !

5- Sesler - Arnaldur Indridason

Doğan Kitap yine harika bir polisiye kitap çıkarmış! Ee bende dururmuyum direkt listeye eklendim. :D 
Konu ve kapak olarak benden tam not aldı. Bakalım okuyunca yorumum ne olucak.

Okuoku.com'daki fiyatı: 14,25 TL !



Şimdilik benden bu kadar. Daha listem uzun fakat ben en öncelikle alınması gerekenleri yazdım. Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur.

Herkese keyifli kitap okumalar dilerim...

- KitapAyracı


3 yorum:

  1. Ruhundaki Zehirle Yüzleş ve Obsidiyen'i ben de çok merak ediyorum ama elimdeki kitapları biraz bari azaltayım da öyle sipariş vereyim diyorum.Final'in çıktığını ise senden duydum.Serinin diğer kitaplarını da okumuş biri olarak oldukça meraklıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bende elimdeki kitapların bitmesini bekliyorum. Evet Hush Hush serisi gerçekten harika ya son kitabını da almak lazım :)

      Sil
  2. Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil