9 Aralık 2012 Pazar

, ,

Kitap Yorumu: Kutsanmış - Cynthia Hand


Orjinal Adı: Hallowed
Bağlı Olduğu Seri: Unearthly #2
Yazar: Cynthia Hand
GR Puanı: 4.25
Sayfa Sayısı: 334

Kitap Yorumum:

DEX yayınlarından çıkmış harika bir serinin 2. kitabını da bitirdim. Ve öyle kızgınım ki Clara'ya sormayın gitsin!! Tabi size neden kızgın olduğumu söyleyemem. Spoiler yazı yazmamaya çalışıyorum :)

Kutsanmışta yarım kalmış konular netlik kazanıyor ve okuyucuyu şaşkına çeviriyor diyebilirim. Clara görevinin bittiğini düşünse de aslında bir başlangıç olduğunu ve üzücü bir olaya tanıklık ediyor. Bu kitapta ağlamayı hiç düşünmezdim ama resmen içim parçalandı diyebilirim. Clara'yı derinden etkileyen bir olay yaşanıcak diyim size sadece...

Ve ahh o Clara varyaa!!! Tucker mı Christian mı kararsızlığına düşüyor mu... İşte orada beni bitiriyor :(
Biraz olay The Vampire Diaries'teki Elana'nın  Damon mu Stefan mı karmaşasına benziyor. Tabi benim bir benzetmem bu. Ama inşallah 3. kitapta doğru seçimi yapar.

Dediğim gibi zaten 1. kitabı çok beğenerek okumuştum. Kutsanmış'da aynen çok akıcı bir şekilde bitti. Sınavlar falan olmasa en fazla 2 günde bitebilecek kitaptı.

Alayım mı almayayım mı diye soruyorsan okuyucu bence kesinlikle al! Eğer zaten 1. kitabı okuduysan sorularının cevabını almak için sırf okumalısın bence.

Heyecanla 3. kitabı olan Boundless ( Türkçe çevirisi olarak sanırım: Sonsuz ) bekliyorum!



- Puanım -

4 yorum:

  1. Ben kitabı okurken çok sıkıldım niye bilmiyorum =/ 97. sayfada kalmışım XD Kitap kıtlığı yaşadığım bir gün devam ederim sanırım =D Ama belkide ilerde güzelleşiyordur tabii bilemem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa!! Şuan şok oldum :D Ben çok beğenerek okudum kitabı. Bence biran önce başlamalısın tekrardan canım. Çok şey kaçırıyorsun derim ;)

      Sil
    2. Tamam madem öyle diyorsun devam ederim artık hohohoh xD Ama önce yeni başladığım iki kitabı bitirmem lazım =D

      Sil
    3. tekrardan başlayacağına çok sevindim! :D Hemencik bitir o halde yeni kitaplarını :)

      Sil