28 Temmuz 2012 Cumartesi

Can Yayınları Beni Ele Geçirdi Sonunda :))

Can Yayınlarının yaptığı bu yaz kampanyasını her blogta duydum . Fakat ben hep uzaktan bakıp yazılanları okumakla kaldım . Hep bir alma isteği içimde biriktide birikti . Ve artık dayanamayıp D&R'ın kapısını çalmam gerek deyip daldım içeriye :))

Artık yeter dedim ve daha fazla kendimi tutamadım . Kendimi bu kampanyadan mahrum bırakamazdım ... O kampanya sanki benim için yapılmış gibi çocuklar gibi sevinçliyim hala :)

En sonunda Can Yayınlarının kitaplarında kendimi kaybettiğimi fark edip " Dur artık !! " diye - tabiki içimden - kendime bağırdım . Ve elimdekileri bıraka bıraka sadece ve malesef ki 2 kitap kaldı .


İşte bu 2 harika kitapları aldım :) ♥ 

Gölge Hırsızını gezdiğim bloglarda okuyan ve seven bayağı kişi gördüğüm için hemen seçiverdim . Alex'e gelince kitabın arka kapak yazısı dikkatimi çekti . Birazda gerilim olunca almamak ayıp olur deyip onuda aldım :) Birde diğer bloglarda adından oldukça söz edilen " Koku " kitabını almak istedim. Önceliğim onun içindi  fakat bulamadım :( 



Özellikle bir şeyi belirtmek istiyorum ki kampanya çok hoş ve harika fakat o kitapların üzerlerindeki 5TL etiketi benim acayip sinirimi bozdu !! Çıkarıyım derken yapışkanı kaldı . Ve iyice küplere bindim . Alex'tekini çıkarırken allahtan bir sorun yaşamadım ama Gölge Hırsızı'nda yapışkan kaldı :( 

Burdan belki sesimi duyururum diye bu uyarıyı da yapmış olayım . Lütfen " 5 TL " etiketini kitapların üzerine YAPIŞTIRMAYIN !!!





Continue reading Can Yayınları Beni Ele Geçirdi Sonunda :))

27 Temmuz 2012 Cuma

Kitaplar Kitaplar Nereye Kadar ???

Dedim ki " hep kitaplar kitaplar . bu böyle gitmez arkadaş " deyip yeni olan şeylere göz attım .

Bir film , bir resim ve bir şarkı paylaşımı yapmaya karar verdim . İşte bulduklarımı ;

--- Film ---

The Perks of Being a Wallflower

Başrollerini Logan Lerman , Emma Watson ve Ezra Miller'in oynadığı The Perks of Being a Wallflower gençlik filmi diyebilirim . Daha vizyona çıkmamış olan film 14 Eylül 2012 sinemalarda olucak .


Konusuna gelince ;
Lise öğrencisi Charlie, bir arkadaşına ilk aşkı ile ilgili mektuplar yazar. Amerikan lise hayatına karamsar bir açıdan bakıyor. Uyuşturucu, vahşet ve kalpsiz öğrencilerin oluşturduğu lise hayatında, Charlie hala gelecekten umutlu olmaya devam ediyor.














Bu gün yeni bir poster yayınlamış işte o poster =>









                                                                        FRAGMAN :


Ben sevdim :) Sinemalara çıkmasını bekliyorum ...


--- Bir Resim ---


Plastik kasalardan bir kitaplık . Oldukça özgün bir kitaplık olmuş .
Benim çok hoşuma gitti açıkçası !



--- Bir Şarkı ---


                                            

     Foster The People - Haudini 


Keyifli Okumalar Dilerim :)





Continue reading Kitaplar Kitaplar Nereye Kadar ???

Evekitap.com Aradığım Site !!



Yeni bir site duydum . Evet ve biz kitap severler olarak çok hoşumuza gidecek bir site bu !!
Öncelikle sitenin kolay kullanımı çok hoşuma gitti . 
Eh yazın daha çok kitap okuduğumuz için indirimlerde cabası !
Bende " Evekitap " sitesini çok uygun bulduğum için sizlerinde faydalanmasını istedim . 

Şimdi bu sıcakta dışarı çıkıp kitap alacağımıza 
evde rahatlıkla evekitap.com sitesinden kolaylıkla kitap alabiliriz .
Ve hooop kapınıza kadar gelsin . 
İşte bu kadar basit ve kolay .

Genelde bende internetten kitap aldığım için uygun olan siteleri tercih ediyorum .
Ve işte evekitap.com tam istediğim bir site !!

Sizde bu siteden alışveriş etmek isterseniz buradan ulaşabilirsiniz .
Continue reading Evekitap.com Aradığım Site !!

26 Temmuz 2012 Perşembe

Bekleyen Kitaplarım

Bu gün bir baktım kapımda bir kargo duruyor . Hemen aldım tabi . Çünkü içinde ne olduğunu biliyordum tabikide :)) Açtım ve kitabımı görünce çok sevindim .

Biliyorsunuz ben Vikitap sitesine üyeyim ve orada takas yapma olanağınız da var . Bende Vikitap üyesi olan bir arkadaşımla takas yapmaya karar verdim . Ve sonunda kitabım elime ulaştı . Çoook mutluyum . Kitabın ismi Kemik Adamın Kızları .



Sonra kitabım geldiğinde baktım ki kitaplarım ya yarım kalmış yada okunmayı bekliyor . Bende napıyım derken hepsini bir araya getidim . Şimdi bir köşede beni bekliyorlar . Böylelikle hem dikkatimi çekiyolarlar hemde hatırlamış oluyorum :)


İşte böyle bir görüntü ortaya çıkıyor :)




Ve resimde göründüğü üzere ve eğer Vikitap profilimde de okuduğum olarak gözüken Kayıp Kahraman kitabımda içerisine sıkıştırdım :)

Otomatik Portakal kitap çekilişinden  geldi . Ama malesef yarım bıraktım . Zaten çok az okumuştum . Yeniden başlamak iyi olucak benim içnde . 

27 Kemik ise Kitaplaşma Etkinliğinden elime ulaştı . Aslında Mezarcı kitabıyla beraber elime ulaşmıştı . Mezarcıyı bitirdim ve yorumumu buradan bulabilirsiniz . 27 Kemikte hasta olmama denk gelmişti . Ondan sonrada yarım bıraktım bende . Ona da Kayıp Kahraman bittiğinde başlamayı düşünüyorum . 

Neyse işte benimde böyle bir kitap birikmesi olayım oldu . 
Şimdilik bu kadar :)
Hayırlı Ramazanlar Tekrardan ...




Continue reading Bekleyen Kitaplarım

25 Temmuz 2012 Çarşamba

24 Temmuz 2012 Salı

,

Filmi , Dizisi ve sonunda Kitabı da Çıktı !!


Bu gün gezerken bir de ne görim !! Yeni bir kitap haberi .
Önce filmi çıkmıştı . Tabi ben izlemedim .
Sonra dizisi başladı . Ve çok tutuldu bildiğim kadarıyla . 
Şimdi de kitabını okuyacağız !!


Ben türk dizilerini izlemediğim için tam bilmiyorum ama duyduğuma göre bayağı sevildi .
Şimdi de Artemis Yayınları kitabını çıkarmaya karar vermiş :)

Suskunlar dizisini severek izliyorsanız bence kitabını de beğeniceksiniz ;)
Merakla bekliyorum ...

Continue reading Filmi , Dizisi ve sonunda Kitabı da Çıktı !!
,

Takıldım Şimdi Ben Buna :)


Yaz , sıcak derken evde sıkkınlık içerisinde oturuyoruz haliyle . Kitaptır , filmdir onlarda tamam . Ama ben yeni bir diziye takıldım . Sudan Bıkmış Balıklar ...



İşte bu kız hukuk fakültesine gitmek isteyen ! :)


Evet isminin garip olduğunu fark etmişsinizdir . Aslında İlk duyduğumda "bu nasıl bir isim yaa başka isim mi bulamamışlar " dedim . Ve bir çoğumuz da buna benzer ifadeler kullanmıştır . İsmi garip olabilir ve eleştirimi izlemeden yaptığım için pişmanlıkta duysamda sonradan izlediğimde mübtelası oldum :)

Aslında türk dizisi izlemeyen biri olarak nasıl bu diziye takıldım anlamadım . Normal bir aşk hikayesi konulu dizi işte . Ama bilmiyorum dizi bende bi yakınlık uyandırdı. Aşık falan olması tabiki değil . Başroldeki kızın ( Zeynep dizideki adı ) Hukuk fakültesine gitmek istemesi benim ilgi odağım oldu . Ben daha liseye gidiyorum fakat hedeflerim de var . Ve bunlardan biri de Hukuk !!

Tabi hukuk diyince yüksekleri düşündüğüm doğrudur . Tabi kararım değişir mi onuda bilmiyorum ama şuanki seçeneklerimin içerisinde diyebilirim .

Konudan sapmadan işte bu dizi de kızın HUKUK İSTEMESİ yüzünden bağımlısı oldum .

İşte sizinde böyle buna benzer bir sebeple takılıp kaldığınız diziler varsa yorum atabilr ve benle paylaşabilirsiniz . Bakarsınız sizin sebebinizle bende izlemeye başlarım ;)




Continue reading Takıldım Şimdi Ben Buna :)

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Taze Blogcu'm



Yeni blog açmak ilk başlarda çok zordur . Bunu blog açan herkes bilir . İlk önce bir kitleye ulaşman gerekli . Seni izleyenlerin olması lazım . Tabi yeni açılan bloglarda sıkıntı burda başlıyor . 

İşte söz burdan açılmışken yeni bir blogger arkadaşıma destek için bu yazıyı yazıyorum . Taze bir blogger olan kendisi benim kuzenim oluyor !! :)

Blogunun ismi Hayat Kırıntıları  .... 

Destek olursanız çok sevinirim arkadaşlar . 
Sevgilerimle :)
Continue reading Taze Blogcu'm

22 Temmuz 2012 Pazar

,

Ramazan da Vakit Nasıl Geçer ?

Geldi gönlümüzün  efendisi, on bir ayın sultanı ramazan ayı. Bu zamanlar gerçekten çok kıymetli ve yeri doldurulamayacak kadar özel günler. Eh genelde de yaz tatili zamanlarına denk geldiği için de hem orucumuzu tutabiliriz hem de bu vaktimizi keyifli geçirmek için altarnatif yollara başvururuz. Benim bu değerli günlerde zamanın biraz daha verimli geçmesi için birkaç önerim var. Hadi bunlara bir bakalım!



  • Kitap okumak
Bir kitap bloggerının bu maddeyi koymasına şaşırmadınız sanırım. Eh ben ramazan ayı boyunca kitap okumayı düşünen kitleden biriyim. Zaten okul zamanı istediğim hızda kitap okuyamadığım için de kendimi kötü hissediyorum. Bu yüzden ramazan ayı açığımı çok güzel kapatacak umarım. 
  • Dizi/Film izlemek
Bir başka vakit geçirme yöntemi olarak dizi veyahut film izlemenizi tavsiye edebilirim. Özellikle Kore dizilerinin uzunluğu bizim Türk dizilerinin süreleriyle kapışacak vaziyette olduğu için harika bir vakit geçirme yöntemi olabilir. Daha çok ilerleyen zamanlarda blog aleminde de film ve dizi önerileri de paylaşımlarda göreceğinizi düşünerek bu konuda da sıkıntı çekmezsiniz. 
  • Temizlik yapmak
Canım çok sıkılırsa ve yapmam gereken bir ödev falan varsa kesinlikle evde temizlik yapmak gibi bir huyum vardır. Çok da güzel vakit geçer. Cidden bunu tüm samimiyetimle söylüyorum. Eh tabi bunu kendimizi fazla yormadan yaparsak iyi olur. Zira sonra iftara kadar bekleyemeyebiliriz.
  • Arkadaşlarınızla vakit geçirmek
Yani çok olağan bir durum bu aslında. Göz açıp kapayıncaya kadar zamanınız geçmiş oluyor. Hem de bol muhabbetli dakikalar geçirmiş oluyorsunuz. Bence bir düşünün bunu. 
  • Youtube videoları izleyerek yeni şeyler keşfedin

Bazen youtube da ne kadar zamam geçirdiğimi inanın hiç anlayamıyorum. Zamanın bir kum saatindeki kumlar kadar hızlı ilerlediğini işte vloggerları izlerken anlayabiliyorsunuz. Youtube hem şarj hem vakit öldürür. Dikkat.

Şimdilik bu kadar. Sizin bu listede görmek istediğiniz önerileriniz varsa aşağıya yorum bırakmayı unutmayın. Hayırlı ramazanlar dilerim! :)

Continue reading Ramazan da Vakit Nasıl Geçer ?

21 Temmuz 2012 Cumartesi

İlk Kitap Çekilişimi Kazandım !!



- Telefonun kamerasıyla çektiğim için görüntü güzel görünmüyor biliyorum -
-- En kısa zamanda bir fotoğraf makinası almam gerek sanırım .. --

Pinuccia's World of Books blogcusunun yapmış olduğu kitap çekilişini kazandım . İlk kitap çekilişimi kazandığıma hala inanmakta güçlük çekiyorum . Gelen kitap Otamatik Portakal  !!! Hastalanmam nedeniyle bloguma duyuramamıştım kazandığımı ama Allah'a şükür iyileştim ve işte burdayım ...

Bu günlerde yediklerime dikkat ediyorum . Dışardan hazır şeyler almamaya çalışıyorum . Ama canım çektiğinde alıyorum tabii :) Bilenler bilir mide sorunum yüzünden hastalanmıştım . Dersimi aldım ve daha dikkatli yemek yiyorum . Size tavsiyem sizde öyle yapın . Ve dışardan mecbur olmadıkça yiyecek almayın :)

Sevgiler :))
Continue reading İlk Kitap Çekilişimi Kazandım !!

20 Temmuz 2012 Cuma

17 Temmuz 2012 Salı

Yaz Gelmiş Ne Hastalığı Bu ??



Geçen 2 gündür bir midem bozulmuş sormayın gitsin . Birde afedersiniz ama ishal de olmuşum . Yani bedenim sanki " Dur yavaşla çok yedin şimdi istifra etmen gerek " dediğini duyabiliyordum . Sanki bedenim iflas etmişti . Sağolsun annem ne ihtiyacım olduysa yardım etmeye çalıştı . Doktora gitmeyi düşündük ama bir faydası olamıycaktı biliyorduk . Çünkü serum takıcaklar ve kan almaları gerekicekti büyük ihtimal . Bende biraz serumdan ve iğneden korktuğum için hastaneye gitmek istemedim . 

Hal böyle olunca işte bulantı hapı vardı evde onu içtim . Ama biraz geç içtim tabi sonradan faydasını gördüm çok şükür . Şimdi iyiyim Allaha şükür . İnşallah kimse benim gibi hastalanmaz .

Bloguma bir süre yazamayabilirim . dinlenmem gerekicek . Ama iyileşince tekrar burda olucam . 

Beni özleyin :))
Continue reading Yaz Gelmiş Ne Hastalığı Bu ??

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Beni İzleyenlere ...




Beni izleyenlere yada takip edenlere çook teşekkür etmek istedim . Çünkü şuan 100. takipçime ulaşmış bulunuyorum . Bu beni çook mutlu etti . Belki bu post biraz saçma olabilir ama benim için çok önemli . Yazdıklarınız okunması ve yorumlanması benim en büyük sevinç kaynaklarımdan biridir . Bu beni çok mutlu eder .

İlk postumu yazdığımda kararsızdım . Böyle bir blog gerçekten açmak istiyormuydum diye kendime sorular soruyordum . VE sonunda o anlık acemililikle - ve hala biraz öyle olsamda - yazdığım posta geri döndüğümde gerçekten kendimde büyük değişikliler gördüm . Yazılarımda , duygularımda , kişiliğimde ... Ve beni olgunlaştırması da ayrı bir güzellik kattı benim için . Bir kez daha kendime söylemek istiyorum . Blogu açtığım için hiçbir pişmanlık duymuyorum . Benim en güzel kendimi ifade etme şeklim belkide burası oldu :)

Hayatım biraz olsun burda renklendi ve güzelleşti . Kendimle gurur duyuyorum . Ve herkese bol bol okumalar deyip çekiliyorum :)
Continue reading Beni İzleyenlere ...

14 Temmuz 2012 Cumartesi

Mezarcı - Paul Cleave


Eh... Mezarcı bitti . Ama bende bittim . Soluk soluğa kaldım . Sanki arkamdan koşturuyorlar :)) Ama hayır macera sizi böyle yapıyor . Olaylar okudukça daha da karmaşıklaşıyor . Ve okudukça herşey daha da netleşiyor .




Öncelikle şunu belirtiyim . Kitaplaşma Etkinliğinden Gamze'nin bu kitabı bana gönderdiği için tekrar ve tekrar teşekkür ediyorum. Kitabı bayılarak okudum . Tereddütlerim vardı baştan . Çünkü bu yazarın ilk defa bir kitabını okuyucağım için . Farklı yazarları okurken herkesin birazcıkta olsa tereddüdü oluyordur mutlaka .








Kitaptan şöyle spoiler vermeden kısaca konusundan bahsedicem .

Bir zamanlar dedektif olan Theodore Tate malum sebeplerle işi bırakma kararı alınca bizim dedektifimiz özel dedektiflik işine giriyor . Kendi olay mahallinde bulduğu bir şey onun hayatını sonsuza kadar değişmesini sağlıyacağının farkında değil tabi .


Kitabın sonu istediğim gibi bitmedi . Ama yazarın benim istediğim gibi bitirmesini de bekleyemezdim :) Yinede okunmasını ŞİDDETLE tavsiye ediyorum . Mutlaka okunması gereken kitap !

NOT : Paul Cleave'in diğer kitaplarını da okumak için listeme ekliyeceğim :)


Kitabın Arka Yazısı :

TEMİZLİKÇİ'NİN YAZARI PAUL CLEAVE KANINIZI DONDURACAK BİR SERİ KATİL ROMANIYLA TEKRAR KARŞINIZDA

"Affet beni, Peder, günah işledim!"

İşte Tate, o bir dedektif. Christchurch'ün en yeni ve öldürmekten vazgeçmeyen psikopat seri katilinin izini sürmek üzere zorlu bir yarışa girişti. O, ölülerin bile güvende olmadığı dehşet dolu bir dünyaya istese de istemese de bulaştı. Katili bulmakta başarılı olamazsa yargılanacak tek kişi Tate'in ta kendisi olacak…

"Yeni Stephen King."
NDR, Almanya

"Cleave'in tarzı baş edilemez, tahmin edilemez ve heyecan doludur. Okurken midemi zaptedemiyorum. Gerçekten. O kadar iyi…"
Jack Heath

"Sürükleyici ve tamamen gerçekçi bir polisiye.Cleave takip edilmesi gereken bir yazar."
Tess Gerritsen

"Paul Cleave'in kitapları sıradan gerilim romanlarında olmayan bir enerjiye sahip."
Listener

"Mezarcı, bazı yönleriyle Edgar Allan Poe ve Stephen King başyapıtlarını oldukça andırmakta." 
The Australian

Yazar:Paul Cleave
Çevirmen:Zeliha Babayiğit

Sayfa Sayısı: 432
Dili: Türkçe
Yayınevi: Pegasus







Continue reading Mezarcı - Paul Cleave

12 Temmuz 2012 Perşembe

Elinizden Kayanlar ...



Hayatımın benim olmasını isterim . Benim fikirlerimle , benim görüşlerimle , ön yargılarımla oluşmasını isterim. Kendim olduğumun farkına varırım böylece . Sonra hayatınızın çalındığını fark ederseniz öfkelenmeniz elinizde değildir . Artık siz sizlikten çıkarsınız . Hayatınızı tekrar düzenlemeniz , sadece size ait olmasını istediğiniz şeylerin kaybolması ve artık sizin olmaması ...

Durumu nasıl düzelticeğiniz size kalmış . Birilerini kırarak mı yoksa yeni bir yol çizip hayatınızı yeniden şekillendirmeye tekrar başlamak mı isteriz ?? Herşeye baştan başlamak...

Ben istemezdim . Ama diğer seçenek size bişiler kaybettirebilir . Göze alır mıyım bilemiyorum açıkcası ...




Continue reading Elinizden Kayanlar ...

11 Temmuz 2012 Çarşamba

10 Temmuz 2012 Salı

Bir Damla Müzik ~~

Bu gün en yakın arkadaşım olan Tansu'ya gittim . Güzel bir film açtık . Gözleme de pişirdik. Oh...  Bizden iyisi yoktu bu gün :)) Sonradan bir de dondurma yedik . Tam oldu işte :) Sohbet falan derken Tansu bana bir şarkı attı . Çoook beğendim .

 İşte o şarkı :


Yalın & Ozan Çolakoğlu - Kalpten Dudağa




Continue reading Bir Damla Müzik ~~

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Tatil Zamanlarım ...

Son zamanlarda yaptıklarım bayağı birikmişti . Yazmaya fırsatım olmadı . Genelde yeniden bağımlısı olduğum Okey'i oynuyorum :) Aslına bakarsanız oyun çok saçma ama bir bağımlılık yapıyor.

Neyse işte bu tatilimi değerlendirme işlemlerine girdim . Güzel bir tarifle annemle beraber Hindistan Cevizli Kek yaptık . Çokta harika oldu . Tarifi Bir Tutam Kekik blogcusundan aldım :)) İşte yptığım kek :


Ocak biraz batmış olabilir tabii :P


İşte böyle kek yaptıktan sonra gelelim kitaplarıma . Geçen günlerde kitap sipariş etmiştim. O kitapları da bitirdim . Kitaplaşma etkinliğinden gelen kitabımı okumaya başladım . İsmi Mezarcı :))


Sipariş ettiğim kitapların toplu bir görünüşü. 3'üde çok güzeldi . Okumayan varsa hemen okusun ;)


Son olarakta bu ay aldığım Cnbc-e dergisi . Geçtiğimiz aylardan almamıştım . Onun için biraz pişmanlık duyduğumu söylemeliyim . Çünkü içeriği çok güzel . Okumaktan ayrı bir zevk alıyorum . Genelde yabancı diziler izlediğim için tam bana göre bir dergi :)



Dergi tatil sayısı hazırlamış . Bulmacalar falan filan . Yanında ek verdiği film katoloğu da film izlemem için fikir veriyor. Hediye olarak ta Filipbook verdi . The Simpsons ve South Parklı Flipbook harika bişey :))

Benim zamanlarım böyle geçiyor işte . Tatilin bitmesini isteyenlerden biri de olabilirim :) :P

Continue reading Tatil Zamanlarım ...

6 Temmuz 2012 Cuma

Film izlemek...

Malum tatil olduğundan beridir bir sıkkınlık , bıkkınlık var bende . Kitap okuyorum , müzik dinliyorum , pc de takılıyorum derken hep aynı alışkanlıklar insanı bunaltabiliyor . E bende film izliyorum böyle zamanlarımda .

Tabi biraz ben seçiçi bir insanım :) Daha doğrusu şöyle diyim kararsızım . Film seçmekte zorlansamda sonradan seçtiğim filmi izlediğimde doğru karar verdiğimi anlıyorum . 

Yine film izlemek istediğimde güzel bir film açtım . Gerçekten HARİKAYDII !! 
Filmin ismi : Karanlıklar Ülkesi : Uyanış



Ben böyle aksiyondur maceradır bilim kurgudur öyle şeyleri severim zaten pat ! diye uydu bu film bana :))

Şöyle bir konusundan bahsediyim ben size :

Vampirli bir aksiyon filmiydi . Bu filmin 4 serisiymiş . Tabi ben bilmiyodum . Vampirli filmleri sevmeyenler bence bu diğer vampirli filmlerden biraz farklı diyebilirim . Vampirlerin çeşitleri var bu filmde . Bazıları daha korkunç . Ve son tür kalmış Melez bir vampir konunun tam ortasında . Tabi kötü adamlarda bu son kalmış melez vampiri ( aslında ben hala onun vampir olduğuna pek inanmıyorum . Değişik bişi ) ele geçirmeye çalışıyorlar . Ve olay böyle devam ediyor . 

Filmin sonu güzel bitti bana göre . Ve sonunda çalan şarkıya ölüpp bittim diyebilirim . En sevdiğim müzik grubu olan EVANESCENCE - Made of Stone şarkısını sona ekleyerek beni kalbimden vurdular :))

Ben sizi hem biraz filmden resimlerle hemde filmin sonunda çalan şarkıyla baş başa bırakıyorum :))


Evanescence - Made Of Stone

Speak your mind,
Aklındakini söyle
Like I care
Umrumdaymış gibi
I can see your lips moving
Dudaklarının hareket ettiğini görebiliyorum
I just learn not to hear
Duymamayı öğreniyorum
Don't waste your time
Vaktini boşa harcama

It's never enough for you baby
Senin için yeterli değil, asla
Don't want to play your game
Oyununu oynamak istemiyorum
Never enough
Asla yeterli değil
No matter what you say
Söylediğin hiçbir şeyin önemi yok
I'm all out of love for you, baby
Aşkından tamamen bağımsızım
Now that I've tried everything
Şimdi her şeyi denedim
I'll numb the pain,
Acıyı hissetmeyeceğim
Until i am made of stone
Taş kesene kadar

Take your time
Acele etme
I'm not scared
Korkmuyorum
Make me everything you need me to be
Olmamı istediğin her şeye çevir beni
So the judgment seems fair
Böylece karar adil görünür
Don't waste your time
Vaktini boşa harcama

It's never enough for you baby
Senin için yeterli değil, asla
Don't want to play your game
Oyununu oynamak istemiyorum
Never enough
Asla yeterli değil

Not : Evanescence geçen günlerde konsere ist. geldi . Tabi yaş sınırlaması vardı +18 . O yüzden gidemedim tabi . 


Buda Blue Jean dergisiyle verdiği poz :)





Continue reading Film izlemek...

3 Temmuz 2012 Salı

Ölümcül Deney 5: İntikam – Resident Evil: Retribution 3D (2012)

Herhalde herkes bu seriyi duymuştur . Film çok tutuldu haliyle . Duymamak ayıp olurdu :) Bu gün aklıma bu film geldi bende biraz araştırayım dedim . 


Ölümcül Deney şuan 5. filmine hazırlanıyor . Aslında vizyon tarihi yakın.... 14 Eylül 2012 de vizyona girecek .  Fragmanlarını izleyenler zaten şimdiden gitmek isteyeceklerdir . 




Gelelim konusuna :


Umbrella Şirketi’nin Dünya’yı yıkıma uğratmaya devam eden ölümcül T-Virüs’ü, dünya nüfusunu, et yiyen yaşayan ölüler ordusu haline dönüştürmektedir. İnsan ırkının son ve tek umudu Alice [Milla Jovovich], Umbrella’nın en gizli operasyonlar tesisinin kalbinde [ya da merkezinde] uyanır ve Alice’in, bu kompleksin altını üstünü getirmesiyle kendi gizli geçmişinin perdesi kalkar. Güvenli bir sığınak olmaksızın, salgından sorumlu olanları avlamaya devam eden Alice, kendini Tokyo’dan New York, Washington-D.C. ve Moskovo’ya götüren bir yolculukta bulur. Alice’in gerçek olamayacağını düşündüğü, onu her şeyi en baştan düşünmeye zorlayan bu yolculuk, İnsanın aklını başından alacak bir açığa çıkışla sonuçlanır. Keşfedilen yeni müttefiklerin ve eski tanıdık dostların yardımıyla Alice, unutulmaya yüz tutmuş düşmansı bir dünyaya kaçmak için, yeterince uzun süre hayatta kalıp savaşmak zorundadır. Geri sayım başladı. “Aynı adlı video oyunundan uyarlanan, dünya çapında yaklasık 700 milyon dolar hasılat elde eden Resident Evil çılgınlığının basarılı film serisi 5. bölümüyle dönüyor…

İşte Filmin 1. Fragmanı :


2. Fragman :






Ehh bu fragmanlardan sonra tırstım diyemem . Hatta korktum . Ve film 3D olucakmış bu yüzden de filme gideceklerin kalp rahatsızlığı olmaması gerekir . Yoksa mazallah bir daha kendilerine gelemeyebilirler . Bende bile böyle bir etki yapıyorsa vayy halimee :)))


Continue reading Ölümcül Deney 5: İntikam – Resident Evil: Retribution 3D (2012)