2 Ocak 2013 Çarşamba

, , ,

Goodreads'te 2013 Kitap Okuma Hedefi!!

Goodreads öyle bir yer ki ... Yani insanı alıp götürüyor. Zaten kitaplar söz konusu olduğundan sizi çabucak kendine bağlıyor.


2012 ve Goodreads deyince aklıma kitap hedefim geldi. Ve Goodreads'e geç kayıt olmuş biri olarak hedefim 20 idi. Eee tabi hedefime ulaştım. Ama bu sene yani 2013 yılında hedefimi yükseklerde tutuyorum veee.....




İşte 2013 hedefimmm.... 100 KİTAP!

İnşallah hedefi tuttururum. Okumaya devam....
Peki sizler Goodreads'te hedefinizi kaç yaptınız?? 

19 yorum:

  1. Benim 2012 hedefim 30 kitap idi. 28'de kaldım. 2013 hedefim ise 40 kitap. Bakalım bu sefer tutturabilecek miyiz?

    YanıtlaSil
  2. Ben vikitap kullanıyorum sadece:) Orda ben de hedefimi 100 yaptım:) Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de vikitap kullanıcısıyım. Aynı şekilde orada da 100 hedefim :) Goodreads'i de denemelisin bence :D

      Sil
  3. Ben 20 dedim. Demek ki benim okuyacağım her kitaba karşılık siz bir seri bitireceksiniz. Vay canına... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehhe :)) yorumunuzu okurken kahkaha attım gerçekten. Sene uzun oku okuyabilirsen işte :D

      Sil
  4. Ben de geçen seneki gibi 50 kitap olarak belirledim hedefimi. Yalnız hedefinizi başlama tarihine göre belirlemenize gerek yok. Kitapları okuma tarihinden otomatik çektiği için yıl içinde okuduğunuz kitapların hepsini bir gecede bile girip hedefinize ulaşabilirsiniz.
    Vikitap'ta da 50 hedefim var. Goodreads'te 2012 hedefini bulup neler okuduğuma bakabiliyorum ama Vikitap'ta geçen seneyi bulamıyorum. Kaldırmışlar herhalde :s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vikitap biraz sıkıntılı ama güzelleştirmeye çalışıyorlarmış. Umarım goodreads kadar iyi olurlar. Benim tercihim yine Goodreads ama Vikitapta da üyeliğim var. Elimden geldiğince Vikitap'ı da güncellemeye çalışıyorum :)

      Sil
    2. Lafın arasına giriyor gibi olacağım ama belirtmek istedim yine de. Vikitap'taki geçmiş hedefler kaybolmamış, büyük ihtimalle ilerde profil sayfasında bir yere koyacaklardır.

      Geçen yılki hedefinizin adresi hala geçerli ama sitede tıklanacak yer yok haliyle. Örneğin benim geçen yılki hedefim şu adreste: http://www.vikitap.com/hedef/goster/255 Yani adres çubuğundaki 255'i değiştirerek herkesinkini görebiliyorsunuz bir nevi. Ben çok destekli sallarım; atarım tutar diyenlerdenseniz şansınızı deneyebilirsiniz. :)

      Bu yılki hedef zaten anasayfadan vs. görülebiliyor. :)

      Sil
    3. Evet bende öyle bir şeyler duymuştum. Yenileniyor yavaş yavaş işte :)

      Sil
  5. vikitap yeni başlayanım:)117 hedefim:)

    YanıtlaSil
  6. 100 yapacaktım da yemedi :D Şimdilik 50 dedim. Bakalım nereye kadar geleceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheh :D 100 yapardın sen bence ;)

      Sil
  7. Hedef bu ya, baktım burda en yüksek 117 bende 118 yapıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :)) Güzel düşünce :D inş. hedefine ulaşırsın.

      Sil