Kitap ve Kargo :D

21 Ocak 2013 Pazartesi

Bu aralar beklediğim bir kitap vardı. İncelenmesi için elime vaktinde ulaşamamıştı. Bu kitap Beklediğim Sendin - Amor Towles. Eğer takip edenleriniz varsa kitap gerçekten konusuyla ve kapağıyla ayrı bir merak konusuydu.Tanıtım yazısına ulaşmak için tık tık! Ve en sonunda cumartesi günü elime ulaştı! :)

Bir diğer kargoda ise 22 Britanya Yolu - Amanda Hodgkinson vardı. Yine cumartesi günü elime ulaştı. Kitap ilk olarak ismiyle benim ilgimi çekti diyebilirim. Çünkü Britanya veya İngiltere diyelim benim en çok gitmek istediğim yerler arasında gelir. Tabi konusu bakımından da bir o kadar ilginç. 

İşte kargodan gelen şirin kitaplarım :


Ephesus ve Arkadya Yayınlarına çok teşekkürler! 

10 yorum :

  1. İkisinin de kapakları mükemmel değil mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet!! ikiside çok güzel daha ilk aldığımda şöyle bir kapakta kaldı gözüm sonra içeriğine baktım :))

      Sil
  2. ikisi de güzel , okuduktan sonraki yrumlarını da bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kapakları ayrı bir güzel :D Tabi ki yorumlarımı eksiltmiycem :))

      Sil
  3. merhaba
    birşey merak ediyorum bloglarda hep yayınevlerinin kitap yolladığını gördüm tanıtım yapılması için. bunu nasıl yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ve bir kaç blogger arkadaşlarımla beraber blog tur düzenliyoruz. Eğer takip ediyorsanız. Bu sayede yayınevleriyle anlaşıyoruz.

      Sil
  4. ikisini de okumadım.
    not aldım.
    :)
    iyiymiş. yayınevleri gönderiyor size kitap.
    :)
    ben inanılmaz okuyorum ve yazıyorum.
    tonla para gidiyor.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklediğim Sendin'i okuyorum şu an ve harika gidiyor. Bitirince de diğer kitaba başlamayı düşünüyorum.
      Evet yayınevleri gönderiyor kitapları :) Bilirim o tonla paraları yaa! Bu yüzden az sıkıntı çekmemiştim :)))

      Sil
    2. anlamadım ki.
      blog tur düzenlemek ne demek?
      bu sayede yayınevlerinle anlaşmak ne demek?
      :)
      yani yayınevlerinin gönderdiği kitapları mı okuyup yazıyorsunuz?
      böyleyse kötü ama yaaa.
      onların istediğini, gönderdiğini yazmak.
      :)
      sen kafana göre okuyup yazıyorsan iyi.
      :)
      yine de iyimiş.
      ama ben şahsen istemem.
      bana göndermesinler.
      aman aman.
      ben keyfime göre isterim.
      bu şekilde bi bağımlılık olur.
      kitap okumak özgür bir eylem ki.
      :)

      Sil
    3. Bir çok blogger Blog Tur yapıyor hiç duymadın mı O.o.
      yani mutlaka görmüş olmalısın :)))
      Ama hiç duymadım , bilmiyorum diyorsan http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com/about/ buradan bilgi edinebilirsin canım :D

      Tabiki bizim seçtiğimiz beğendiğimiz kitapları okuyoruz :))
      Farklı bir etkinlik oluyor bizim için , herkes için ...

      Sil

Made With Love By The Dutch Lady Designs