30 Ocak 2013 Çarşamba

, , , ,

Ne(ler) Okuyorum??

Bu aralar öyle birden fazla kitap okumaya başladım ki sormayın gitsin!! Yani iyi bir şey mi ? Tartışılır. Fakat bende biraz kısa devre yaptı sanırım. Yani yanlış hatırlamıyorsam 4-5 kitabı aynı anda okuyorum. Böyle canım ne okumak isterse işte. Baktım böyle güzel gidiyor alıyorum okuyorum. Ama her şeyin de bir adabı vardır dimi ?? Sanki aşırıya kaçmış gibi hissediyorum.
Neyse okuyucu peki sizde böyle bir kaç kitabı aynı anda okuduğunuz zamanlar oldu mu ??

Benim okuduğum bir kaç kitabı şöyle bir gösteriyim dedim. İşte okuduğum bir kaç kitabım:



Küller'i sanırım okumayan kalmamıştır. 
Bayağı bir seveni var. Bende okuyorum işte :D

Ahh Göçebe ahh!! Bir bitiremedim seni...
Birde kitap emanet olunca bitirmem şart! 
Lütfen, cıkcık olmadı hiç bu...

Ne zamandır Tess abladan bir 
kitap okumamıştım.
Bu çok iyi geldi bana :)

Güzel gidiyor. Konusu benim her zaman
tercih ettiğim tarzda değil yine.
Ama bu tarzlar da hoşuma gitmiyor değil :)


19 yorum:

  1. 4-5 değil de 2 kitabı bir arada okuduğum oldu :D keyifli okumalar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kitap olur yaa. İnsan dayanamaz :D Teşekkürler :))

      Sil
  2. Hımm, ben de aynı anda birden fazla kitap okuyanlardanım ama böyle değil. :) Aynı anda tek romandan fazlası kafa karıştırıcı olabiliyor. Onun için genelde bir roman, bir şiir ve duruma göre bir de deneme veya öykü kitabı olacak şekilde toplamda üç veya daha fazla kitap okuduğum oluyor.

    Bu arada çok yakın bir tarihe kadar Tess Gerritsen'i erkek sanıyordum ben. Bu da böyle bir itirafımdır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki yine bir düzene aitmiş. Ben kafama ne eserse :)))

      Cideen mii?? Yapmayın yaa... :D

      Sil
  3. Ahaha kafayı yer insan ya xD nasıl yapıyorsun bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafayı yemekten de öte canım :D Biliyosun işte halim nasıl sencee?? :D

      Sil
  4. Birkaç kitabı aynı anla okuduğum olmamıştı bu ay yapıyorum bunu 3 kitap falan elimde :) bi ondan bi ondan ..ama bencede hoş değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İnsan kendine hakim olamıyor ama dimii?? :))

      Sil
  5. Off yaa. Ben Küller'i okumak istiyorum ama hala kitapçıya gidemedim.. :(
    Nasıl, kitap güzel mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes çok güzel diyor. Bende onlara kandım okuyorum. Daha başlarındayım canım ama şuan için iyi gidiyor. Al istersen sen bilirsin yani :))

      Goodreads'te kitap hakkında yorumlar var birkaç tane bak istersen: http://www.goodreads.com/book/show/13043936-k-ller

      Birde Vikitap'taki yorumlar: http://www.vikitap.com/kitap/degerlendirmeler/Kuller-Ashes-Trilogy-1-81212

      Umarım yardımcı olmuşumdur :))

      Sil
    2. Teşekkür ederim.. :)
      Bu arada, birinci linkteki yorumlar ingilizce olduğundan okuyamadım.. :/

      Sil
  6. Ha bir de, kitapçıya gideceğim zaman ilk olarak aşağıdaki kitaplardan hangisini alayım?
    ..
    Gölge ve Kemik,
    Gece Okulu,
    Küller,
    Yüz Bin Krallık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gölge ve Kemik şuan çok okunan bir kitap. Bir ben okumadım sanırım.
      Gece Okulu da iyi diyorlar.
      Külleri zaten söylemiştim.
      Yüz Bin Krallık kitabından tam emin ediğim canım. Güzel diyenler var ama.

      Sil
  7. blog açmadan önce 7-8 kitap okuduğumu bilirim ama şimdi sadece 1 kitap okumaya zorluyorum kendimi:)Küller hariç diğerlerini okudum güzel hepsi gib, göçebeyi çok beğenen olmasına rağmen beğenmemiştim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk başlarında beğenmedim ama şimdi iyiye gidiyor kitap. Bakalım nolucak ilerki bölümlerde :D

      Sil
  8. artık balataları yakma aşamasıdır bence o :) bende o aşamadayım sosyalitem çöktü desem yeri ama şimdi biraz frenledim bir deneme bir roman şekline getirdim yada bir şiir bir roman tarzında yoksa diğer türlü inan gece uyuyamıyordum sabah kitap aklımda sonra kalkıyorum yatakta kitap okuyorum işlerim kalıyor falan yani baya sıyırma derecesindeyim :) şuanda bile yanımda kitap var.Allah sabır versin bence sende uykularından olmak istemiyorsan benim gibi,biraz iki kitaba düşür :) ayrıca blogun güzelmiş benim yeni blogumada katılmanı çok isterim hayatkitap.blogspot.com .sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynııı aynıı iştee :D Tam beni tarif ettin !! Ama evet bu böyle yürümez bi düzene sokmam lazım :D

      Hayır olsun yeni blogun bakıcam kesinlikle canım :)

      Sil
  9. Göçebe'yi ve Masumiyetin İçin Savaş'ı çok merak ediyorum.Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göçebe başta tereddütlerler okudum. Ama iyi gidiyor.
      Tess'in kitabı olduğu için Masumiyetin için Savaş beğeniceğime eminim :D

      Sil