26 Şubat 2013 Salı

, ,

İndirim mi dediniz???

Evet... Hepimiz indirimlere bayılıyoruzdur herhalde. Özellikle ben kitap indirimleri daha doğrusu yayın evlerinin yaptığı şu %50 ve fazlası indirimlere :D Peki ben bu yazıyla size ne anlatmak istiyorum. Tabi ki de bir kitap indiriminden söz etmek istiyorum.

İndirim yapan yayın evimiz İnkilap Yayınları!! Bildiğiniz üzere - yada şimdi öğrendiğiniz üzere - okuoku.com sitesinden kitap alışverişimi yapıyorum ve çok memnunum. Bazı arkadaşlarım her ne kadar sipariş alma dertleri çekse de ben kolay, bulunabilir bir yerde oturduğumdan olsa gerek siparişlerim çabuk ve sorunsuz elime ulaşıyor. Neyse işte maillerime göz atarken okuoku sitesinden gelen maili açmamla indirimi görmem bir oldu. Hoşuma gitti hemde! Eee indirimin boyutu %90 olunca :D


İndirime bir göz atmak isterseniz sizi şöyle alalım: tıktık!

1 yorum:

  1. Middlesex ve Filler İçin Su'yu hazır bu kadar ucuza alabilirken okumanızı, Kağıttan Düşler'in fiyat cazibesine ise kapılmamanızı öneririm.

    YanıtlaSil