27 Şubat 2013 Çarşamba

Kitaplar ve Onların Dikkat Çekici Kapakları!

Bir kitabı almamızdaki etkenlerden biri de kapaklarıdır hiç şüphesiz. Özellikle kabartmalı , ciltli yada canlı renkler benim ilgimi çekenler arasında. Konusuna bakmak iste ikinci sırada geliyor.

Türkiye de ise kitap kapaklarına özen daha yeni yeni canlanıyor sanırım. En azından ben öyle düşünüyorum. Yani baktığımızda yabancı kitapların kapakları öyle ilgi çekici ki sırf kitabın konusuna bakmadan bile alma isteği uyandırıyor. İyi bir şey mi? Eh almam için büyük etkenlerden biri demiştim , tabikide iyi ama yinede konusuna bakmakta yarar var derim :D

Sözün özüne gelirsem bu gün yabancı kitapların kapaklarına rastladım. Daha doğrusu Vampirellanın Guncesinde gördüm ve çok hoşuma gittiler. İşte beğendiklerim;







0 yorum:

Yorum Gönder