24 Şubat 2013 Pazar

, ,

Mekanik Prenses [ Clockwork Princess ] - Cassandra Clare | Trailer


Herkese Merhaba!! Merakla beklediğim Clockwork Princess ( Mekanik Prenses) 19 Martta yurt dışında çıkıyor. Serinin son kitabı o yüzden daha çok heyecan var bende. Olaylar nasıl gelişecek ve en önemlisi nasıl bitirecek yazar çok merak ediyorum.

Bizde ne zaman çıkar bilemiyorum. Yayın hakları Artemiste olduğundan biraz daha bekleriz gibime geliyor. Neyse çok moral bozmadan hemen kitabımızın trailer'i yayınlanmış. Ben daha yeni izledim. Hoşuma gitti...



Tessa ve Will'i videoda beğendim ama Jem'i beğenmedim... Yani benim hayalimdekine gram kadar benzemiyor. :( Bu beni biraz üzdü. Ama genel itibariyle güzel olmuş. Özellikle Tessa'nın ilk sözleri " My name is Tessa Grey. Let me tell your story.." sözleri harika olmuş. Birde kolye detayı da güzeldi. Jem'in kemanı.. Her ne kadar Jem'i öyle hayal etmesem de... Will helee..!! Will'i gerçekten beğendim. Tam tutturmuşlar. :D

Umarım en kısa zamanda bizde okuruz... :))

0 yorum:

Yorum Gönder