16 Mart 2013 Cumartesi

,

Ben Bunları İstiyorum!!! *.*


Başlıktan da anlaşılacağı üzere yukarıda gördüğünüz 6 kitabı istiyorum!! Evet.. Amaa ( Evet aması var maalesef ) bu son siparişimden sonra alabilir miyim bilemiyorum. ( Son siparişimi görmek için tık tık!) Aslında çok aç gözlü bir insana dönüşüyorum yavaş yavaş. Ama bu açlık hiç dinmez ki... Yayın evleri yeni kitaplar çıkarmaya devam ettikçe bizim bu kitap aşkımız hiç bitmez herhalde :D 

Peki bu soruna nasıl çare bulabilirim ? diye düşündüm ben. Şimdi yakınlarda benim doğum günüm yaklaşıyor. 26 Mart!!! Ve bende bu doğum günü bahanesiyle bu kitapları almayı düşünüyorum. Tabi hala planımı devreye sokmadım ama birazcık çıtlattım diyebilirim. :D

Neler almak istiyorum şöyle bir sıralarsam;
  • Gölgesizlerin Tutkulu Dansı - Tess Gerritsen 
  • Eşleşme - Ally Condie 
  • Yanlış Bir Adım - Harlan Coben
  • Profesör - John Katzenbach 
  • Umut Işığım - Matthew Quick
  • Candor Kusursuzlukta Sıkışmak - Pam Bachorz 
Peki siz neler almak istiyorsunuz veya önerileriniz var mı ?? 
Herkese iyi hafta sonları :)))




4 yorum:

  1. Benimkiler de burada, senden özendiim :D http://gokkusagindakisonrenk.blogspot.com/2013/03/almak-istedigim-kitaplar2.html

    Ayrıca Harlen Coben'in kitabını ben de merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaha çok güzel kitapları seçmişsin sende :D Valla bakalım ne zamana kısmet olucak almak :D
      Harlan Coben'in zaten direkt hiç tereddütsüz alıyorum kitaplarını :))

      Sil
  2. ben almak istediğim tarihi bir kitaba bugün kavuştum.kabuk adamı almak istiyorum ve hiç tess kitabı okumadım almak istiyorum gerçektende başlangıç yapmak istiyorum.ahmet ümitin bir çok kitabını okumadım onları almak istiyorum..senin seçimlerinde çok güzel umarım sahip olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tess mutlaka okumalısın derim. Harika bir tıbbi gerilim yazarıdır. Evet Ahmet Ümit'i ne zamandır okumak istiyorum bir türlü fırsatım olmadı. Umarım sende istediklerini alıp okursun :))

      Sil