8 Mart 2013 Cuma

,

Kitap Kapakları #2 | MILA 2.0 - Debra Driza

Yine bir kitap kapağı ve yine " bende istiyorum!!" seslenişleriyle karşınızdayım sayın okuyucu :D Arada herkesin beğendiği birkaç kitap kapağı oluyordur muhtemelen. Eee haliyle bir kitap kurdu olarak bilgisayara girdiğimde ilk yaptıklarımın arasında kitaplara bakmak oluyor. Daha sonrası zaten malumunuz sosyal ağlarla vakit öldürüyorum veya birkaç takip ettiğim yabancı dizileri izliyorum. Neyse konudan sapmayayım ben :))

İşte yine bir kitap kapağı beni kalbimden vurdu! Ve Bu kitap MILA 2.0 - Debra Driza...
Kendilerini nerede gördüm diye sorarsanız; youtube kitap trailerlarına bakarken birden gözüme bu kitabın traileri çarptı. Hemen traileri paylaşıyım;


Trailerden de anlaşılacağı gibi konu süper bilim kurgu akıyor. Bayılmamak elde değil şahsen :D Daha sonra konusuna bir göz atıyım dedim goodreads'ten. Kitap kapağı göze çarpıyor direkt. Kitap 12 Mart 2013'te  çıkıyormuş. Bu da iyi haber. Yorumlara göre bakıcam artık güzel bir kitap olduğuna inanıyorum.


Ve buradan yayın evlerine sesleniyorum: " Bence kesinlikle bu kitabın yayın haklarını almalısınızzz!!!" Umarım beni ciddiye alırlar :D:D


0 yorum:

Yorum Gönder